Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Stort tillykke med de fine streger
Jeg krydser for at alt er helt som det skal
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lullaby* skriver: Stort tillykke med de fine streger Jeg krydser for at alt er helt som det skal
iihj taaaak
Bebsesmoar skriver: Tillykke!!! Håber ikke du skal kysse kummen de næste 9 mdr!!
Tillykke!!! Håber ikke du skal kysse kummen de næste 9 mdr!!
Muhmi skriver:
Hehe!! Man kan kun heppe på anti kvalme graviditeter,for kvalme i 9 mdr!!? OMFG!! Det led jeg af og nøøøøiiiii hvor jeg kun ville ønske det for mine fjender!! Haha
Bebsesmoar skriver: Hehe!! Man kan kun heppe på anti kvalme graviditeter,for kvalme i 9 mdr!!? OMFG!! Det led jeg af og nøøøøiiiii hvor jeg kun ville ønske det for mine fjender!! Haha
Du har så evigt ret, havde ca. 7 mdr. kvalme med Silas, i den her graviditet har det indtil videre kun været 3½ måned... Håber ikke den kommer igen ligesom den gjorde første gang...
Men synes udtrykket "kysse kummen" er genial
Muhmi skriver: Du har så evigt ret, havde ca. 7 mdr. kvalme med Silas, i den her graviditet har det indtil videre kun været 3½ måned... Håber ikke den kommer igen ligesom den gjorde første gang... Men synes udtrykket "kysse kummen" er genial
Føj! Jeg har ondt af dig!! Kysse kummen lyder bare pænere end at brække sig i lårfede stråler!! Har du det bedre nu??
Bebsesmoar skriver: Føj! Jeg har ondt af dig!! Kysse kummen lyder bare pænere end at brække sig i lårfede stråler!! Har du det bedre nu??
Har heldigvis en periode lige nu hvor jeg faktisk kan holde maden nede Rigtig rart hehe
Jo du har da så evigt ret, lyder meget bedre
Har heldigvis en periode lige nu hvor jeg faktisk kan holde maden nede Rigtig rart hehe Jo du har da så evigt ret, lyder meget bedre
Optur!! Lad os håbe det fortsætter sådan for dig, og at TS får en god og kvalmefri graviditet!!
Bebsesmoar skriver: Optur!! Lad os håbe det fortsætter sådan for dig, og at TS får en god og kvalmefri graviditet!!
Nemlig!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128