et glædeligt chok!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2012

Lullaby*

Stort tillykke med de fine streger 

Jeg krydser for at alt er helt som det skal 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2012

Anonym trådstarter

Lullaby* skriver:

Stort tillykke med de fine streger 

Jeg krydser for at alt er helt som det skal 

iihj taaaak

Anmeld

31. august 2012

Muhmi

Bebsesmoar skriver:

Tillykke!!! Håber ikke du skal kysse kummen de næste 9 mdr!! 

Anmeld

3. september 2012

Bebsesmoar

Muhmi skriver:

Hehe!! Man kan kun heppe på anti kvalme graviditeter,for kvalme i 9  mdr!!? OMFG!! Det led jeg af og nøøøøiiiii hvor jeg kun ville ønske det for mine fjender!! Haha 

Anmeld

3. september 2012

Muhmi

Bebsesmoar skriver:

Hehe!! Man kan kun heppe på anti kvalme graviditeter,for kvalme i 9  mdr!!? OMFG!! Det led jeg af og nøøøøiiiii hvor jeg kun ville ønske det for mine fjender!! Haha 

Du har så evigt ret, havde ca. 7 mdr. kvalme med Silas, i den her graviditet har det indtil videre  kun været 3½ måned... Håber ikke den kommer igen ligesom den gjorde første gang...

Men synes udtrykket "kysse kummen" er genial

Anmeld

3. september 2012

Bebsesmoar

Muhmi skriver:

Du har så evigt ret, havde ca. 7 mdr. kvalme med Silas, i den her graviditet har det indtil videre  kun været 3½ måned... Håber ikke den kommer igen ligesom den gjorde første gang...

Men synes udtrykket "kysse kummen" er genial

Føj! Jeg har ondt af dig!!  Kysse kummen lyder bare pænere end at brække sig i lårfede stråler!!  Har du det bedre nu??

Anmeld

3. september 2012

Muhmi

Bebsesmoar skriver:

Føj! Jeg har ondt af dig!!  Kysse kummen lyder bare pænere end at brække sig i lårfede stråler!!  Har du det bedre nu??

Har heldigvis en periode lige nu hvor jeg faktisk kan holde maden nede  Rigtig rart hehe

Jo du har da så evigt ret, lyder meget bedre

Anmeld

3. september 2012

Bebsesmoar

Har heldigvis en periode lige nu hvor jeg faktisk kan holde maden nede  Rigtig rart hehe

Jo du har da så evigt ret, lyder meget bedre

Optur!! Lad os håbe det fortsætter sådan for dig, og at TS får en god og kvalmefri graviditet!! 

Anmeld

3. september 2012

Muhmi

Bebsesmoar skriver:

Optur!! Lad os håbe det fortsætter sådan for dig, og at TS får en god og kvalmefri graviditet!! 

Nemlig!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.