Fristet på Tv3 kl.22.00 (skal du se med)?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.178 visninger
21 svar
0 synes godt om
30. august 2012

MorDk

Ved ikke om der har været afsnit før? Men jeg sys jeg har hørt de skulle være gået til extremerne... og vil derfor lige tage et kig på det?

Andre der skal se med?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2012

**Ønskebabyen

Jep , herhjemme ser vi det. det startede i Mandags..

Anmeld

30. august 2012

MorDk

Oki gik jeg glip af noget sidst så?

Anmeld

30. august 2012

MortilElias2010

Hm hvis man er til at se en familie med børn, tæt på en vej, med et hus uden vægge få udleveret to nøgler til et nyt hus, som to deltagere har magten til at bestemme om de skal have eller ej og istedet tage penge med hjem til deres hold og vælger pengene hvorefter de to nøgler bliver taget ud af familiens hænder eller en kalv der står i en boks hvor den knap kan røre sig og en pige vælger at slå den ihjel med en boltpistol - bare eksempler på det smagløse og uanstændige program I vælger at støtte op om ved at se det!  Deltagerne og seerne burde skamme sig. 

Jeg vil hellere anbefale at I ser Dags Dato om sigøjnerbanderne kl. 22.50 på TV2. Virkeligheden i verden! 

Anmeld

30. august 2012

Pige2009

MorDk skriver:

Ved ikke om der har været afsnit før? Men jeg sys jeg har hørt de skulle være gået til extremerne... og vil derfor lige tage et kig på det?

Andre der skal se med?

Nej, jeg forstår ikke de realityprogrammer og folk, der vil se dem

Anmeld

30. august 2012

Bebsesmoar

F*cking elsker fristet!!! De mennesker er det mest underholdene ever!! Gustav og Linse-Gå hjem og vug!! hahah! Tænk at der findes mennesker der vil æde fisk der har spist døde hudceller! Føøøøøj!! Men underholdene bliver det sikkert!! 

Anmeld

30. august 2012

132319

MortilElias2010 skriver:

Hm hvis man er til at se en familie med børn, tæt på en vej, med et hus uden vægge få udleveret to nøgler til et nyt hus, som to deltagere har magten til at bestemme om de skal have eller ej og istedet tage penge med hjem til deres hold og vælger pengene hvorefter de to nøgler bliver taget ud af familiens hænder eller en kalv der står i en boks hvor den knap kan røre sig og en pige vælger at slå den ihjel med en boltpistol - bare eksempler på det smagløse og uanstændige program I vælger at støtte op om ved at se det!  Deltagerne og seerne burde skamme sig. 

Jeg vil hellere anbefale at I ser Dags Dato om sigøjnerbanderne kl. 22.50 på TV2. Virkeligheden i verden! 

Lur mig om den familie ikke var skuespillere -I think

Anmeld

30. august 2012

MortilElias2010

132319 skriver:

Lur mig om den familie ikke var skuespillere -I think

Javel ja. Forestil dig de ikke er 

Anmeld

30. august 2012

132319

MortilElias2010 skriver:

Javel ja. Forestil dig de ikke er 

Forestil dig de er.

Anmeld

30. august 2012

Bebsesmoar

Selv hvis de ikke er så er det fløjtene ligemeget!! Tv3 ville hjælpe dem under alle omstændigheder men ikke alt ses på tv!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.