Malene76 skriver:
Ville egentlig bare lige sende dig en tanke da jeg står i samme situation dog med mindre jeg skal have tabt, men jeg kan simpelthen ikke finde motivationen ret længe af gangen. Til trods for at jeg virkelig hader som min krop ser ud og hvis jeg ikke taber mig, så har jeg ingen tøj jeg kan passe når det bliver lang-bukser-tid. Jeg nægter at købe tøj i størrer størrelse når jeg nu har meget i mit skab jeg burde kunne passe her 7!!! måneder efter fødslen. Så masser af sympati herfra. Håber du finder motivatione for vi har fortjent at føle os lækre!
Kram Malene
1000 tak, det varmer virkeligt
havde tabt mig inden graviditet og det var sådan ok - var rimelig fit, trods for mange kilo stadig.. men nu her snart 6 mdr efter, sker der ikke en skid..
føler mig alt for lask, og desværre er kæresten ens på det punkt, så vi ormer ligesom afsted efter den rygrad der er væk 
jeg kan bare ikk acceptere, at jeg skal købe tøj i zizzi.. så stort et nederlag for mig. har heller ingen tøj, så ender i kærestens shirts og sweatre.. det er ikke godt... og JA, vi fortjener sgu at være lækre.. vejen dertil er bare hård!

Anmeld