Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kender ikke kønnet men sys ikke maven er ret meget større denne gang... :-) Måske fordi det er en lille fin pige der gemmer sig derinde... hvad tror i ? :-)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Aner intet om sådan noget, men smuk er den ihvert fald
gør jeg heller ikke :-P det rene gætteri.. hihi..Mange tak :-)
Jeg tror det er en dreng det plejer som regl og være drengebørn, hvor maven er nedad... Syntes tit man ser når det er iger, så sider maven langt oppe mod brysterne...
Så gættet herfra er klart dreng
hvornår ved "vi" hvad køn det er ??
engodmor skriver: hvornår ved "vi" hvad køn det er ??
"Desværre" først ved fødslen! Iiih, altså!
engodmor skriver: Jeg tror det er en dreng det plejer som regl og være drengebørn, hvor maven er nedad... Syntes tit man ser når det er iger, så sider maven langt oppe mod brysterne... Så gættet herfra er klart dreng
Min hænger MEGET nedad denne gang og vi venter en pige... Det siger de kloge ihvertfald! Kønsscanning, MD, scanning og tilvækstscanning
MorDk skriver: Min hænger MEGET nedad denne gang og vi venter en pige... Det siger de kloge ihvertfald! Kønsscanning, MD, scanning og tilvækstscanning
Tror bestemt heller ikke man kan sige det udfra maven... min krop er jo helt anderledes denne gang end første gang INDEN graviditeten. Så derfor ser den nok også anderledes ud eller det sidder andereldes. Men det er stadig sjovt at gætte :-D Det får tiden til at gå
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128