Hvad skal i lave her fra Torsdag til Mandag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

284 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. maj 2009

Mira0911

Torsdag skal kæresten ind til sine forældre og hjælpe i haven.. Jeg skal ikke med da, jeg ikke kan døje moderen og det ved han godt.. Fredag skal vi rydde op hjemme... Lørdag skal kæresten til fodbold og jeg og Julie ud til et hold venner... Ellers slappe af Søndag og kæresten skal lade op til fodboldt om mandagen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2009

Honningblomst

Torsdag bliver min store dreng 12 år..så der skal vi holde hans fødselsdag om dagen med min familie og håberf så min venind eog hendes børn kommer om aftenen.
Fredag til lørdag skal Jeppe holde fødselsdag for 6 venner som skal sove her også...
Søndag skal vi nok slappe lidt af-smiler
Knus Eva

Anmeld

18. maj 2009

SaNiNa

ikke så meget slappe og og vente på lillemanden.

Anmeld

18. maj 2009

Munder

Vi skal slappe af!!!

Det har været nogle hektiske måneder, så vi skal bruge de 4 dage på afslapning. Vi skal hygge, i haven, i skoven, ned og fodre ændre og en tur til ismanden og bare have nogle dejlige stille dage.....Jeg glæder mig!!!!

Det eneste der er fastlagt er, at vi skal besøge et par rigtig gode venner søndag eftermiddag.

Anmeld

18. maj 2009

Sweet1978

Torsdag er helligdag, hvor kæresten for en gangs skyld har fri. Så der skal vi nyde en dag hos svigerne. Fredag kører jeg ned og tilbringer resten af weekenden hos mine forældre i Vejen. For jeg har sammen med en kusine arrangeret en fætter/kusine fest, som skal afholdes lørdag i mine forældres hus. Kører ned allerede fredag for at stille borde mm. an og få forberedt min andel af maden til sammenskudsbordet. Glæder mig vildt det er mange år siden jeg har set dem. Fik kontakt via facebook, fed side.

Anmeld

18. maj 2009

DK

Torsdag: Obligationsret  sidste halvdel.
Fredag: Kaution og skyldforhold 1. halvdel.
Lørdag: Kaution og skyldforhold 2. halvdel.
Søndag: Kreditaftaleret.

Kirstine er "heldigvis" hos hendes far, og Mikkel på messe onsdag-torsdag, så jeg er alene hjemme til at fortsætte læse-amok.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.