Kvalme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

656 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. maj 2009

SaNiNa

Er der nogen af jer som har haft tiltagende kvalme sidst i graviditeten?

jeg har utrolig ondt i halsen og er vist osse ved at blive syg, men har bare kvalme hele tiden og skal ikke hoste 2 gangen før der sker noget...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2009

Mira0911

Sanne skriver:

Er der nogen af jer som har haft tiltagende kvalme sidst i graviditeten?

jeg har utrolig ondt i halsen og er vist osse ved at blive syg, men har bare kvalme hele tiden og skal ikke hoste 2 gangen før der sker noget...

Nej, men havde det i de første 7 måneder...
Det må være rigtig ubehageligt at have det og i det hele taget under fødslen os...

Anmeld

18. maj 2009

Sweet1978

Nej kun de første 3-4 mdr. men jeg fandt nogen ingefær tabeletter som holdt det nede, lige det mærkde jeg brugte kan jeg se på apoteket ikke forhandeles mere men spørg dig evt. for.

Anmeld

18. maj 2009

Rikke, Liam & Linus

Jeg er begyndt at få lidt kvalme igen efter en ellers lang pause (er i uge 32)

Men har opdaget at det tit er hvis jeg er sulten eller ikke har fået drukket nok væske.
Så plejer det at hjælpe at få noget i maven.
Ved ikke om der er andre der har det sådan?

Anmeld

18. maj 2009

Mira0911

Sweet1978 skriver:

Nej kun de første 3-4 mdr. men jeg fandt nogen ingefær tabeletter som holdt det nede, lige det mærkde jeg brugte kan jeg se på apoteket ikke forhandeles mere men spørg dig evt. for.

jeg prøvede os ingefær - det hjælp ikke..Jeg prøvede så meget, og der var ikke noget der hjalp mig...

Anmeld

18. maj 2009

SaNiNa

har haft kvalme under hele graviditeten, de første rigtig mange måneder kastede jeg op hele dagen og så blive det til om morgnen men nu er det tiltaget igen og jeg kaster op hele dagen igen.

Skal osse bare have morgenmad inden for 5 sek når jeg vågner om morgnen, aftensmad spiser jeg helst så tidlig som mulig for så er det væk til om morgnen så det ikke er det jeg kaster op.

Har prøvet med ingefær og det hjælp på ingen måder er mere sikker på dte gjorde det være...
skulle ellers have været til massage i dag, men de vil ikke give massage når man har kvalme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.