Hovedpine ??? Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

279 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. august 2012

L83

Ligger nu med hovedpine for 4 dag i træk? Hvad for nogle piller må jeg tage? Det er virkelig slem hovedpine det starter med svag hovedpine om formiddagen og bliver værre og værre i dag er den meget slem især når gå eller står. Hvad kan det være ? Jeg er 12 uger henne nu .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2012

LSM

Husk og drik rigeligt med væske
Hvis man skal tage smertestillende tror jeg kun det er panodil man må tage. Og man skal selvfølgelig tage dem i begrænset mængder

Ved ikke lige hvad årsagen til din hovedpine er, men kunne være fordi du ikke drikker nok væske

Anmeld

30. august 2012

L83

LSM skriver:

Husk og drik rigeligt med væske
Hvis man skal tage smertestillende tror jeg kun det er panodil man må tage. Og man skal selvfølgelig tage dem i begrænset mængder

Ved ikke lige hvad årsagen til din hovedpine er, men kunne være fordi du ikke drikker nok væske

Tak for svar jeg troede man måtte tage alle af de piller som pinex, panodil osv . Tar meget meget sjældent noget i mod det pga baby. Jeg må prøve og drikke en masse i morgen om det hjælper

Anmeld

30. august 2012

LSM

L83 skriver:

Tak for svar jeg troede man måtte tage alle af de piller som pinex, panodil osv . Tar meget meget sjældent noget i mod det pga baby. Jeg må prøve og drikke en masse i morgen om det hjælper

Du må også gerne tage pinex og pamol, er sådan set det samme som panodil, bare et andet navn.
Du må hvertfald ikke tage kodimagnyler

Det var da så lidt

Anmeld

30. august 2012

L&V

L83 skriver:

Ligger nu med hovedpine for 4 dag i træk? Hvad for nogle piller må jeg tage? Det er virkelig slem hovedpine det starter med svag hovedpine om formiddagen og bliver værre og værre i dag er den meget slem især når gå eller står. Hvad kan det være ? Jeg er 12 uger henne nu .

Du må ta paracatamol altså alle de gængse der starter med p.. Men prøv med et stk chokolade og et glas cola det kan tit gøre det

Anmeld

30. august 2012

L83

Månsson skriver:

Du må ta paracatamol altså alle de gængse der starter med p.. Men prøv med et stk chokolade og et glas cola det kan tit gøre det

Tak for svar . Det må jeg prøve

Anmeld

30. august 2012

L&V

L83 skriver:

Tak for svar . Det må jeg prøve

Ja det kan da ikke skade i hvert fald

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.