Rosa skriver:
Det ser rigtig lækkert og behagelig ud
Men vil du ikke forklare mig hvorfor du har 2 forskellige slynger? Hvad bruger du dem til hver især? Fordi på de links du henviser til lyder det da som om en slynge kan det hele - men det er måske forskelligt?
Sorry det sene svar - har ligget med halsbetændelse.
Selvfølgelig vil jeg da gerne forklare

Der er rigtig mange forskellige slags slynger og vikler. Det er lidt ligesom med en top eller kjole, man kunne nøjes med en - men vil gerne have til forskellige lejligheder og i forskellige farver

Jeg har fra Theo blev født og til han vejede 7 kilo brugt en strækvikle da den pga strækket i stoffet er nemt at få tilpasste den lille. Jeg har støvsuget, handlet ind, været på cafe og alt muligt andet med Theo hængende på maven

Da han nåede 7 kilo var han for tung i strækstoffet og derfor købte jeg en fastvikle - samme princip bare med stof uden stræk. Derudover har jeg en lommeslynge, den fylder ingenting og er god til korte ture, en ringslynge - den er altid rar at have ved hånden, en beco - lidt a la en baby bjørn men med MEGET mere støtte til barnet og bæren. Jeg skal have købt mig en mei tei og en vikle tai også

Det hr hver deres fordele når man skal bære på ryggen eller amven fra 4 mdr´s alderen

Det lyder nok super indviklet men det er ikke så galt. I princippet kan man sagtens sagtens nøjes med en ringslynge eller en fastvikle, men du ved mer´ vil have mer´

Jeg synes du skal prøve at goggle lidt på det hvis du synes det lyder spændende - det er lidt nemmere at forstå med billeder til
Anmeld