"topping" til kager i forme - hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

789 visninger
3 svar
0 synes godt om
30. august 2012

NNL

Hej derude

Vi skal holde barnedåb i næste uge og jeg vil gerne lave nogle forskellige kager i forme så de er lette at spise, da der også kommer en del børn. Men hvordan kan jeg lave toppen forskellig? Selvfølgelig med farvet glasur, men kan man lave noget af det højt og tykt eller sådan noget? Er helt blank, så kom gerne med råd, forslag og evt billeder

Håber I kan hjælpe en totalt u-kreativ pige

Kram.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2012

NNL

Slet ingen med ideer?? :/

Anmeld

31. august 2012

Alexander&Lærke

Du kan fx lave nogle med farvede glasur i de farver der ellers bliver brugt til dåben.. Og nogel med smørecreme som er farvede evt sprøjet ud med en spøjtepose. Du kan købe engangsposer hvis du ikke har en rigtigt, smørcreme kan også farves... Og det ser flot ud når der er brugt sprøjte pose....  Eller lave noget creme chees frosting, det smager herre godt...

Anmeld

31. august 2012

NNL

Du kan fx lave nogle med farvede glasur i de farver der ellers bliver brugt til dåben.. Og nogel med smørecreme som er farvede evt sprøjet ud med en spøjtepose. Du kan købe engangsposer hvis du ikke har en rigtigt, smørcreme kan også farves... Og det ser flot ud når der er brugt sprøjte pose....  Eller lave noget creme chees frosting, det smager herre godt...

Tusind tak, var bare helt blank...! Prøver lige at google nogle opskrifter på dine forslag, så må vi se hvad jeg kan finde ud af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.