Miiiiiiiin tur!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

497 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. august 2012

SineAKN86

Så blev det endelig min tur til at oprette mig herinde!!! Har idag fået bekræftet graviditet hos lægen (efter at have taget 4 positive tests hjemme). Vi er meget i tvivl om, hvor langt jeg er henne, da min krop (tilsyneladende) har valgt at springe en menstruation over midt i det hele.. Har derfor fået foretaget blodprøve idag (med svar imorgen eller mandag), skal have taget yderligere blodprøve mandag og er indstillet til en scanning i næste uge, weeeee!!! - Så lidt godt kommer der af, at min krop ikke er til at stole på ang. cyklus, nemlig en ekstra tidlig scanning  Indtil videre til andet er bevidst via blodprøve, er jeg sat til at være 5+6 idag. 

Er der andre, som først testede positivt så sent?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2012

PeruBaby

TILLYKKE Hvor er det fedt for jer, at det er lykkes

Og også stort tillykke med den tidlige scanning!! Dén tror jeg, der er mange der misunder dig. Hold os endeligt opdateret ang. hvornår du har termin/ hvor langt du er henne. Spændende, spændende, spændende...

Ang. at teste positivt så sent, så er det vist meget naturligt Man udvikler jo mere og mere HCG i løbet af graviditeten, og nogle har et målbart positivt resultat senere end andre. Har selv teste positivt lidt tidligere i forløbet (4+ ), da jeg ikke kunne vente længere end til dagen efter udeblevet mens Og der var den allerede positiv her ...

Anmeld

10. september 2012

Bambi84

Stort tillykke med graviditeten:-)

Noget nyt om hvor langt henne du faktisk er?

Anmeld

10. september 2012

Mokka

Dejligt  og tillykke

Anmeld

10. september 2012

FF

Tillykke

Anmeld

28. september 2012

M (:

SineAKN86 skriver:

Så blev det endelig min tur til at oprette mig herinde!!! Har idag fået bekræftet graviditet hos lægen (efter at have taget 4 positive tests hjemme). Vi er meget i tvivl om, hvor langt jeg er henne, da min krop (tilsyneladende) har valgt at springe en menstruation over midt i det hele.. Har derfor fået foretaget blodprøve idag (med svar imorgen eller mandag), skal have taget yderligere blodprøve mandag og er indstillet til en scanning i næste uge, weeeee!!! - Så lidt godt kommer der af, at min krop ikke er til at stole på ang. cyklus, nemlig en ekstra tidlig scanning  Indtil videre til andet er bevidst via blodprøve, er jeg sat til at være 5+6 idag. 

Er der andre, som først testede positivt så sent?

Stort tillykke og velkommen til! Du er velkommen til at skrive dig på terminslisten, når du får en mere præcis termin (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.