Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
pemiro skriver: Jeg har lavet fondant og skal ha det på min kage..Kan jeg bare putte de hen over? Eller skal der noget på kagen først?
Jeg har lavet fondant og skal ha det på min kage..Kan jeg bare putte de hen over? Eller skal der noget på kagen først?
Du skal bruge en smørcreme at smøre kagen op med først
LilleLene skriver: Du skal bruge en smørcreme at smøre kagen op med først
pemiro skriver: Hvordan laver man den? :OHilsen lille mig der også er hoppet med på kagetrenden hihi...Nu jeg har barsel skal jeg jo lære det
Hvordan laver man den? :OHilsen lille mig der også er hoppet med på kagetrenden hihi...Nu jeg har barsel skal jeg jo lære det
hvad har du i din kage ? af creme og sådan
Jeg synes denne her er rigtig go'
Smørcreme:
Miss Church skriver: Jeg synes denne her er rigtig go' Smørcreme: 500 gr bløød palmin (stå et døgn ude inden brug)500 gr smør1400g flormelis2 spsk vaniljeessens, citronsaft eller appelsinsaft efter smag. (Rigtig god med appelsin Jeg plejer også at komme lidt appelsinskal i) Men der er rigtig meget her! Jeg plejer at lave en halv portion og det er rigeligt
pemiro skriver: Jeg fandt en med nutella.. Havde ikke lige set din besked før nu.Men vil prøve din næste gang
Jeg fandt en med nutella.. Havde ikke lige set din besked før nu.Men vil prøve din næste gang
Den er hvert fald go'
Held og lykke med kagen
Miss Church skriver: Den er hvert fald go' Held og lykke med kagen
pemiro skriver: Tak Den er færdig, og må indrømme jeg er ret stolt hehe
Tak Den er færdig, og må indrømme jeg er ret stolt hehe
Hvor dejligt Så har man endnu mere lyst til at lave en, en anden gang
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128