Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så er det snart min tur!
Jeg fik en modnings-kapsel her kl. 11, og nu venter jeg bare på veer
Jeg havde åbnet mig en cm siden i tirsdags, så jordemoderen var positiv overfor at der snart ville ske noget Der er bare en lille kant livmoderhals tilbage, som hun gerne vil have væk inden de tager vandet, derfor pillen..
Manden og jeg har lige ordnet det sidste oprydning og rengøring i hjemmet, og langsomt er veerne begyndt at komme Nu har jeg lagt mig på sofaen, mens manden hænger puslebordet op (måske også på tide at få styr på det )
Kl. 15.30 skal jeg ind på sygehuset igen, for at tjekke om jeg er klar til at få taget vandet
Jubiii!!!! Inden længe er jeg mor til to!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tulle28 skriver: Jubiiii! Jeg vil tænke på dig heeele dagen:-) Rigtig "god fornøjelse" - glæder mig til en update:-)
Jubiiii! Jeg vil tænke på dig heeele dagen:-) Rigtig "god fornøjelse" - glæder mig til en update:-)
Mange tak
Uuuu yaiiiiii.. Det er SÅ spændende. Glæææder mog til at høre om det hele på den anden side.
iiihhh hvor er det spændende .. håber det bliver en god oplevelse !!
håber på løbende update
lige en krammer og en masse held og lykke
ihh hvor spændene. Hvem kommer først? Dig eller Tanja? glæder mig til opdatering fra jer begge! God fødsel
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128