Hej Tøser 
Gad vide, om der stadig er nogen herinde, eller om I alle er på facebook (hvilket jeg jo stadig ikke er...)
Jeg tænker så tit på Jer alle, og i fredags var jeg til møde i Odense, og sad der i bussen og tænkte på de ture jeg har haft til Fyn med ungerne bag i bilen på vej over og mødes med I andre skønne tøser, og Jeres skønne unger!
Hos os flyver tiden alt for hurtigt afsted... Kan slet ikke forstå, at Ida allerede går i 2. klasse. Hun er modnet rigtig meget, og hun blev lige "lidt større" da Emma begyndte i børnehaveklasse her efter sommerferien... For det er ret sejt at være den store, storesøster der lige kan hjælpe lillesøster med, hvordan tingene er, og hvordan det skal gøres 
Emma er som sagt begyndt i børnehaveklasse... Vildt at have 2 børn, der nu går i skole... Det tager al hendes energi, så det er en træt, hysterisk datter vi har det meste af tiden herhjemme lige pt!
PUHA håber ikke det bliver sådan når de bliver teenagere... 
Noah er nu vores sidste i børnehave. Han er en kvik lille (stor!) knægt, så der er bare slet ikke nogen små børn her i huset, som skal bruge hjælp til noget som helst... Hvor blev den tid lige af?!?
Jan er begyndt i skole, han er efterhånden ved at få sig kæmpet ud af sin depression, men er meget hårdt ramt af sin angst i perioder... Så det trækker stadig tænder ud... Men jeg ser skide godt ud som gråhåret!
-og så hjalp det jo også godt på økonomien, da han gik fra slet ikke at have nogen indtægt, til at han nu har SU (som jo alligevel er på 5.662kr. om måneden...!)
Jeg selv er netop ved at afslutte 8 ugers orlov (barsel) som jeg har afholdt i forbindelse med, at Emma skulle begynde i skole. På mandag skal jeg starte et 4 ugers kursus i coaching, og kommer derfor først tilbage på arbejde d. 2. oktober. Må indrømme, at det har været skønt med et afbræk fra den daglige rutine, da det ikke kører ret godt nede på arbejdet... Folk er simpelthen ved at bukke helt under med stress pga det høje arbejdspres, ændring af arbejdsgange, og dårligt arbejdsmiljø!
Men... Jeg ville også bare lige sende Jer alle en hilsen, og sige at jeg håber I alle har det godt! Mine tanker er tit hos Jer... I er nogle seje tøser... alle sammen 
1000 knus, kram og tanker fra Stine