6 dage for sent, åh nej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

610 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. august 2012

Anonym trådstarter

Er der nogle af jer der har prøvet at menstruationen lader vente på sig?? den skulle være kommet for 6 dage siden og jeg har kobberspiral, så jeg burde styrtbløde nu Kæresten er oppe og købe en test nu, åhh hvor er jeg nervøs, kan virkelig ikke være gravid nu. Ville virkelig ikke vide hva jeg skulle gøre? Vi har 2 piger, på 3 år, på 8 mdr. den lille er hjerneskadet og kræver al det opmærksomhed hun kan få for at komme sig bedst. Det ville ikke være fair mod hende, men kan da heller ikke bare få en abort Nååå lads os nu lige se, det kan være det er på vej. Nu må jeg se... Men man kan sku ikke lade være at se ind i fremtiden, og jeg HADER at være gravid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2012

MyLove E

Anonym skriver:

Er der nogle af jer der har prøvet at menstruationen lader vente på sig?? den skulle være kommet for 6 dage siden og jeg har kobberspiral, så jeg burde styrtbløde nu Kæresten er oppe og købe en test nu, åhh hvor er jeg nervøs, kan virkelig ikke være gravid nu. Ville virkelig ikke vide hva jeg skulle gøre? Vi har 2 piger, på 3 år, på 8 mdr. den lille er hjerneskadet og kræver al det opmærksomhed hun kan få for at komme sig bedst. Det ville ikke være fair mod hende, men kan da heller ikke bare få en abort Nååå lads os nu lige se, det kan være det er på vej. Nu må jeg se... Men man kan sku ikke lade være at se ind i fremtiden, og jeg HADER at være gravid

Skal du da ha

Anmeld

30. august 2012

Kofoed.

håber på det bedste for jer.

Anmeld

30. august 2012

Camilla <3

30. august 2012

Musen5

Anonym skriver:

Krydser for at testen er negativ og mens kommer snart

/Mette

Anmeld

3. september 2012

Anonym trådstarter

Ej har helt glemt at svare

Styrtbløder nu, så det var bare forsinket over en uge, har jeg aldrig prøvet før, men er meget lettet over ikke at skulle stå overfor sådan en svær beslutning nu

Anmeld

3. september 2012

4kløver

Anonym skriver:

Ej har helt glemt at svare

Styrtbløder nu, så det var bare forsinket over en uge, har jeg aldrig prøvet før, men er meget lettet over ikke at skulle stå overfor sådan en svær beslutning nu

Det var godt. så kan du slappe af igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.