33+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2012

Camillos

Frk-Lotusblomst skriver:

Har en del forfærdelige drømme i tiden! Håber snart de går over for bekymringerne bliver ikke mindre af at drømme man føder hende i et kæmpe blodbad på gulvet! Eller der ingen hjerteblink er til md og derfor bliver fødslen sat igang! Drømmer at jeg skriver på facebook at jeg ikke længere er gravid og at hun kom til verden alt for tidligt!
Ih ha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Godt der kun er 2 uger til md idag!

det lyder godt nok også voldsomt søde!nu læser du ikke alle de tråde herinde.om sene aborter og så videre vel? tit drømmer jeg om det jeg læser eller ser i fjernsynet i så fald så lad de  forfærdelige tråde  være

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2012

Frk-Lotusblomst

Camillos skriver:

det lyder godt nok også voldsomt søde!nu læser du ikke alle de tråde herinde.om sene aborter og så videre vel? tit drømmer jeg om det jeg læser eller ser i fjernsynet i så fald så lad de  forfærdelige tråde  være

Jo det er lige præcis det jeg gør..
Og nu hvor ejg ikke længere behøver at bekymre mig om at vi nåede den til nf og uge 15.. Ja så begynder - hmm når vi det overhovedet til uge 20...

Kan ikke lade vær med at læse trådene.. Støtte pigerne på deres vej gennem sorgen..
Meeen puuha, synes der har været meget sørgeligt på det sidste..

Anmeld

31. august 2012

christina92

33+0  Det er jo fantastisk! Stort tillykke, så må det da snart være tid til et nyt mavebillede

Anmeld

31. august 2012

Camillos

Frk-Lotusblomst skriver:

Og nu hvor ejg ikke længere behøver at bekymre mig om at vi nåede den til nf og uge 15.. Ja så begynder - hmm når vi det overhovedet til uge 20...

Kan ikke lade vær med at læse trådene.. Støtte pigerne på deres vej gennem sorgen..

der har været rigtig meget sørgeligt! men det er din underbevidsthed der arbejder på fuld tryk i dine drømme. jeg ville også støtte pigerne herinde tideligt igraviditeten men blev mere og mere urolig for min egen graviditet og måtte i et par uger indtil md stoppe op og tage en pause fra historierne. nu er det alle de der skræk fødsels historier der skræmmer mig

Anmeld

31. august 2012

Camillos

Frk-Lotusblomst skriver:

der har været rigtig meget sørgeligt! men det er din underbevidsthed der arbejder på fuld tryk i dine drømme. jeg ville også støtte pigerne herinde tideligt igraviditeten men blev mere og mere urolig for min egen graviditet og måtte i et par uger indtil md stoppe op og tage en pause fra historierne. nu er det alle de der skræk fødsels historier der skræmmer mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.