Weeeee, har fået indkaldelse til NF!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

527 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. august 2012

Anonym trådstarter

Weeee, så har jeg ENDELIG fået indkaldelse til NF..

Øj, den uge der gik fra første lægebesøg til brevet kom føltes bare evigt langt! Men NU har vi fået datoen - og dermed også en dato for, hvornår vi kan offentliggøre over for familien (og herinde!), at det første barnebarn er på vej! 

Ih, hvor jeg glæder mig til at se, at der virkelig er en lille spire derinde, da vi har valgt IKKE at købe en tryghedsscanning.. Det er stadig totalt surrealistisk at den virkelig er god nok, da jeg ikke har de helt vilde graviditetssymptomer - er jeg den eneste der har/havde det på den måde?

Og på den anden side er jeg meget bekymret for, at der skulle være noget galt eller at der ikke er nogen baby derinde alligevel - trods manglende smerter og intet der minder om en blødning.. Er det normalt?

Knus aNoNyM, 9+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2012

Snehund

Hej og tillykke!

Jeg har næsten heller ingen symptomer (5 +5) Det er vist ret normalt og heldigt.

Prøv om du kan nyde det - selvom det er mega svært. Det er jo helt uvirkeligt, er der virkelig en lille spire derinde?!. Hvis man havde det skidt, så var der da en eller anden form for bevis på at noget "er i gære" ik?!

Både min mor og min søster havde ingen symptomer, da de var gravide, så jeg satser på at vi blot er en af de heldige

Held og lykke. Spændende med NF scanningen.

Anmeld

30. august 2012

Anonym trådstarter

Snehund skriver:

Hej og tillykke!

Jeg har næsten heller ingen symptomer (5 +5) Det er vist ret normalt og heldigt.

Prøv om du kan nyde det - selvom det er mega svært. Det er jo helt uvirkeligt, er der virkelig en lille spire derinde?!. Hvis man havde det skidt, så var der da en eller anden form for bevis på at noget "er i gære" ik?!

Både min mor og min søster havde ingen symptomer, da de var gravide, så jeg satser på at vi blot er en af de heldige

Held og lykke. Spændende med NF scanningen.

Er glad for at høre, at jeg ikke er den eneste, som ingen symptomer har - det lyder totalt skørt at skrive det! Men ja, hvis man da bare kastede op i stride strømme, så var der da et "bevis", nu må man bare stole på, at en positiv test og udebleven mens er bevis nok..

Anmeld

31. august 2012

PeruBaby

Glæd dig, glæd dig, glæd dig! NF-scanningen er noget helt specielt Det er helt uvirkeligt første gang man ser at der er en rigtig lille person inden i ens mave. Jeg lå og græd hele scanningen igennem

Anmeld

31. august 2012

Anonym trådstarter

PeruBaby skriver:

Glæd dig, glæd dig, glæd dig! NF-scanningen er noget helt specielt Det er helt uvirkeligt første gang man ser at der er en rigtig lille person inden i ens mave. Jeg lå og græd hele scanningen igennem

Uha, du kan også tro jeg glæder mig! Jeg glæder mig som et lille barn til jul! Men samtidig er jeg også ret nervøs, for hvad nu, hvis ikke alt er som det skal være??

Anmeld

31. august 2012

PeruBaby

Anonym skriver:

Uha, du kan også tro jeg glæder mig! Jeg glæder mig som et lille barn til jul! Men samtidig er jeg også ret nervøs, for hvad nu, hvis ikke alt er som det skal være??

Kan sagtens følge dig!!, men man må bare overbevise sig selv om at alt er som det skal være.

Men min lille pige var jeg til NF-scanning dagen inden vores bryllup, og vi ville gerne "offentligtgøre" graviditeten ved selve brylluppet - så jeg var også ret nervøs for at det skulle vise sig at der var noget galt... liiiiigggee inden ens store dag

Anmeld

31. august 2012

Anonym trådstarter

Kan sagtens følge dig!!, men man må bare overbevise sig selv om at alt er som det skal være.

Men min lille pige var jeg til NF-scanning dagen inden vores bryllup, og vi ville gerne "offentligtgøre" graviditeten ved selve brylluppet - så jeg var også ret nervøs for at det skulle vise sig at der var noget galt... liiiiigggee inden ens store dag

Ej, det ville da have været forfærdeligt med en dårligt nyhed lige inden den store dag!  Godt alt gik godt! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.