Weee, har fået indkaldelse til NF!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

360 visninger
7 svar
0 synes godt om
30. august 2012

Anonym trådstarter

Weeee, så har jeg ENDELIG fået indkaldelse til NF..

Øj, den uge der gik fra første lægebesøg til brevet kom føltes bare evigt langt! Men NU har vi fået datoen - og dermed også en dato for, hvornår vi kan offentliggøre over for familien (og herinde!), at det første barnebarn er på vej! 

Ih, hvor jeg glæder mig til at se, at der virkelig er en lille spire derinde, da vi har valgt IKKE at købe en tryghedsscanning.. Det er stadig totalt surrealistisk at den virkelig er god nok, da jeg ikke har de helt vilde graviditetssymptomer - er jeg den eneste der har/havde det på den måde?

Og på den anden side er jeg meget bekymret for, at der skulle være noget galt eller at der ikke er nogen baby derinde alligevel - trods manglende smerter og intet der minder om en blødning.. Er det normalt?

Knus aNoNyM, 9+4 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2012

FrkRaarup

Anonym skriver:

Weeee, så har jeg ENDELIG fået indkaldelse til NF..

Øj, den uge der gik fra første lægebesøg til brevet kom føltes bare evigt langt! Men NU har vi fået datoen - og dermed også en dato for, hvornår vi kan offentliggøre over for familien (og herinde!), at det første barnebarn er på vej! 

Ih, hvor jeg glæder mig til at se, at der virkelig er en lille spire derinde, da vi har valgt IKKE at købe en tryghedsscanning.. Det er stadig totalt surrealistisk at den virkelig er god nok, da jeg ikke har de helt vilde graviditetssymptomer - er jeg den eneste der har/havde det på den måde?

Og på den anden side er jeg meget bekymret for, at der skulle være noget galt eller at der ikke er nogen baby derinde alligevel - trods manglende smerter og intet der minder om en blødning.. Er det normalt?

Knus aNoNyM, 9+4 

Vi fik tid til NF for over 12 dage siden! Damn. Skal derind i morgen. Og det føles stadig som noget der er langt langt væk!

Det med symptomer kan jeg ikke svarer på, da jeg har DET HELE!

Stadig. Troeds jeg er 12+5

Det skal nok gå det hele

Anmeld

30. august 2012

Anonym trådstarter

FrkRaarup skriver:

Vi fik tid til NF for over 12 dage siden! Damn. Skal derind i morgen. Og det føles stadig som noget der er langt langt væk!

Det med symptomer kan jeg ikke svarer på, da jeg har DET HELE!

Stadig. Troeds jeg er 12+5

Det skal nok gå det hele

Uha, held og lykke imorgen! Glæder mig til en (forhåbentlig) positiv update! 

Anmeld

30. august 2012

FrkRaarup

Anonym skriver:

Uha, held og lykke imorgen! Glæder mig til en (forhåbentlig) positiv update! 

Mange mange tak

Håber Godt nok også på godt nyt

Det gør vi vel allesammen ?

Anmeld

30. august 2012

Anonym trådstarter

FrkRaarup skriver:

Mange mange tak

Håber Godt nok også på godt nyt

Det gør vi vel allesammen ?

Jo, det tror jeg trygt du kan regne med!! Jeg er i hvrt fald noget bekymret, men man forbereder sig vel på det værste, mens man håber på det bedste?

Anmeld

30. august 2012

FrkRaarup

Anonym skriver:

Jo, det tror jeg trygt du kan regne med!! Jeg er i hvrt fald noget bekymret, men man forbereder sig vel på det værste, mens man håber på det bedste?

Ja, sådan har jeg det i hvert fald!

Frygter på det væreste og forbereder mig på det, mens jeg selvfølgelig håber at alt er godt!

Det er en svær kombi, som gør mig skide nervøs, og faktisk dårlig til tider!

Anmeld

30. august 2012

Anonym trådstarter

FrkRaarup skriver:

Ja, sådan har jeg det i hvert fald!

Frygter på det væreste og forbereder mig på det, mens jeg selvfølgelig håber at alt er godt!

Det er en svær kombi, som gør mig skide nervøs, og faktisk dårlig til tider!

Jeg tror også kun nervøsiteten bliver værre jo tættere vi kommer på dagen - der er jo stadig "længe" til min NF..

Anmeld

30. august 2012

FrkRaarup

Anonym skriver:

Jeg tror også kun nervøsiteten bliver værre jo tættere vi kommer på dagen - der er jo stadig "længe" til min NF..

Det er jeg sikker på Men det skal nok gå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.