Prævention

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

377 visninger
2 svar
0 synes godt om
29. august 2012

Anonym trådstarter

Jeg var gravid udenfor livmoderen her tidligere på sommeren, og vil jo gerne have et sexliv op at køre igen med min dejlige kæreste.

Vi er ikke nået dertil endnu, da jeg ikke kan tåle gummi (og derunder kondomer). Så nu skal det være.

Men så kommer snakken om hvilken prævention. Jeg har været på p-piller, men blev gravid på dem, plus at flere i min nærmeste familie har haft indtil flere blodpropper. Så det er nok ikke det bedste bud?

Men hvad ellers?

Håber der er nogle, der kan hjælpe mig, så jeg ikke bliver mere forvirret. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2012

Anonym trådstarter

Slet ingen, der kan hjælpe? 

Anmeld

29. august 2012

ESV

Anonym skriver:

Jeg var gravid udenfor livmoderen her tidligere på sommeren, og vil jo gerne have et sexliv op at køre igen med min dejlige kæreste.

Vi er ikke nået dertil endnu, da jeg ikke kan tåle gummi (og derunder kondomer). Så nu skal det være.

Men så kommer snakken om hvilken prævention. Jeg har været på p-piller, men blev gravid på dem, plus at flere i min nærmeste familie har haft indtil flere blodpropper. Så det er nok ikke det bedste bud?

Men hvad ellers?

Håber der er nogle, der kan hjælpe mig, så jeg ikke bliver mere forvirret. 

Altså hvis du ikke vil have p piller pga risikoen for blodpropper er der vel egentlig kun en kobber spiral tilbage da det er uden hormonet men de anbefales vist nok kun til folk der har født.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.