Åhh lorte bækken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

725 visninger
11 svar
0 synes godt om
29. august 2012

dukke

Nu synes jeg ikke der er sjovt mere jeg er kun 13+6 og har bækkenløsning jeg kan slet ikke holde det ud så det altså længe at skulle gå til uge 40+?

Jeg ville ikke noget med dette bare ud med noget brok 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2012

Madam Blå

dukke skriver:

Nu synes jeg ikke der er sjovt mere jeg er kun 13+6 og har bækkenløsning jeg kan slet ikke holde det ud så det altså længe at skulle gå til uge 40+?

Sikke noget Det er bare så træls. Jeg fik bækkenløsning fra start af, og blev sygemeldt meget tidligt. Det var så hårdt at intet kunne, og bare have ondt hele tiden. Men jeg lover dig - det er det hele værd! Selvom jeg fanbander min graviditet, så vil jeg gerne gøre det igen engang. Slutresultatet er det pureste guld jo

Prøv med noget varmtvandstræning for gravide. Og gerne et specifikt hold, for gravide med bækkengener - og med en fys, som underviser. Det kan varmt anbefales

Anmeld

29. august 2012

dukke

Madam Blå skriver:

Sikke noget Det er bare så træls. Jeg fik bækkenløsning fra start af, og blev sygemeldt meget tidligt. Det var så hårdt at intet kunne, og bare have ondt hele tiden. Men jeg lover dig - det er det hele værd! Selvom jeg fanbander min graviditet, så vil jeg gerne gøre det igen engang. Slutresultatet er det pureste guld jo

Prøv med noget varmtvandstræning for gravide. Og gerne et specifikt hold, for gravide med bækkengener - og med en fys, som underviser. Det kan varmt anbefales

det med vand lyder rigtig godt og jeg ville rigtig gerne gå til det, jeg skal bare finde tid til det da jeg går i skole og har en lille dreng som også har brug for mig, jeg ved også godt at jeg skal slappe af men det er svært men tak for dine ord det varmer altid

Anmeld

29. august 2012

GUSO

dukke skriver:

Hej.. Prøv at snakke med din jordemoder, jeg har haft rigtig meget ondt i mit bækken og blev igennem jordemoderen henvist til akupunktur DET er det bedste jeg nogensinde har prøvet og jeg er stort set smertefri nu, måske det kunne være en løsning for dig, det kunne være et forsøg værd.. Camilla

Anmeld

29. august 2012

Deaktiveret profil

dukke skriver:

Velkommen i klubben.. Jeg har heldigvis kun 5 uger tilbage ca.. 

Men køb en pilates bold og sid på den så meget du kan, det hjalp for mig!

Anmeld

29. august 2012

dukke

GUSO skriver:

Hej.. Prøv at snakke med din jordemoder, jeg har haft rigtig meget ondt i mit bækken og blev igennem jordemoderen henvist til akupunktur DET er det bedste jeg nogensinde har prøvet og jeg er stort set smertefri nu, måske det kunne være en løsning for dig, det kunne være et forsøg værd.. Camilla

Tak jeg snakkede med hende i mandags og hun siger at jeg skal kontakte min læge og min læger ser det omvendt.

Anmeld

29. august 2012

dukke

Camillamuz skriver:

Velkommen i klubben.. Jeg har heldigvis kun 5 uger tilbage ca.. 

Men køb en pilates bold og sid på den så meget du kan, det hjalp for mig!

"heldige" dig ja nu har jeg hørt så meget om det så nu når jeg ud og ha sådan en

Anmeld

29. august 2012

GUSO

dukke skriver:

Tak jeg snakkede med hende i mandags og hun siger at jeg skal kontakte min læge og min læger ser det omvendt.

Øv.. Her i Svendborg er det uddannede jordemoder der laver akupunktur for bækken smerter og det er ganske gratis, det er simpelthen så fantastisk og jeg vil klart anbefale det, det er de samme jordemødre som laver akupunktur som smertelindring under fødsel..

Anmeld

29. august 2012

lisbeth jess

Profilbillede for lisbeth jess

hej! Deter smertefuldt at have bækkenløsning og dteer jo meget tidligt hos dig.

Du kan have det bagpå i det led derl kaldes Sacro Iliaca leddet.

Eller foran i Symfysen.

Et besøg hos en fysioterapeut kan være en god ting, da leddet specielt bagpå kan være skrerdet og det kan flyttes på plads.

Du kan have glæde af et bælte der holder sammen og støtter dit bækken.

Akupunkture er smertelindrende og en god ting.

Håber du får det bedre og held og lykke i graviditeten.

Anmeld

30. august 2012

Camilla30

Øv hvor træls, det var godt nok også tidligt Kan godt forstå du er træt af det, god bedring, håber ikke det bliver alt for uudholdeligt for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.