hjælp mig med at finde en ny kogebpg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

570 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. august 2012

Barejegsnartergravid

Hej alle
Er der ikke en, der kan anbefale en god kogebog med sund mad til både os og en 1-årig med tilgængelige ingredienser. Er kørt så fast. Det mad vi normalt spiser er stærkt og med masser af sprøde grønsager og stegt kylling, okse og sådan, og det er bare ikke vildt godt til en pige med kun 3 tænder. Så hjææælp har virkelig brug for inspiration og er ved at være træt af danske børnevenlige retter som frikadeller og kartofler og brun sovs. Hvilken kogebog følger i når i skal inspirerespå forhånd TAK!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2012

Maja_4000

Jeg kan godt lide "god mad - let at lave"-bøgerne .. Der er også en "sund mad - let at lave" .. Og en med fisk .. Kan ikke huske hvad den hedder

Anmeld

29. august 2012

Barejegsnartergravid

Maja_4000 skriver:

Jeg kan godt lide "god mad - let at lave"-bøgerne .. Der er også en "sund mad - let at lave" .. Og en med fisk .. Kan ikke huske hvad den hedder

Tusind tak for svar. Ja har set dem mange steder, men faktisk aldrig kigget i dem, tænker nemlig det er frk jensen om igen, ved ikke hvorfor egentlig, så vil da lige kigge i dem

Anmeld

29. august 2012

JulieE

Jeg er ret glad for den Karolines kogebog der hedder "MAD! Mange spændende og nye opskrifter 

Anmeld

29. august 2012

CarinaSB

Barejegsnartergravid skriver:

Hej alle
Er der ikke en, der kan anbefale en god kogebog med sund mad til både os og en 1-årig med tilgængelige ingredienser. Er kørt så fast. Det mad vi normalt spiser er stærkt og med masser af sprøde grønsager og stegt kylling, okse og sådan, og det er bare ikke vildt godt til en pige med kun 3 tænder. Så hjææælp har virkelig brug for inspiration og er ved at være træt af danske børnevenlige retter som frikadeller og kartofler og brun sovs. Hvilken kogebog følger i når i skal inspirerespå forhånd TAK!

Jeg bruger dem der hedder Rollinger og roulader og krudtugler og kanelsnegle .. De er super gode

Anmeld

29. august 2012

Barejegsnartergravid

JulieE skriver:

Jeg er ret glad for den Karolines kogebog der hedder "MAD! Mange spændende og nye opskrifter 

Nårh ja der er også karolines bøger, dem skal.jeg også lige lure i tak

Anmeld

29. august 2012

Barejegsnartergravid

CarinaSB skriver:

Jeg bruger dem der hedder Rollinger og roulader og krudtugler og kanelsnegle .. De er super gode

ja dem kender jeg godt af titel, troede.faktisk det var kage/dessertbøger. De er også skrevet på listen. Taak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.