Av av av.. hvad er det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

768 visninger
15 svar
0 synes godt om
29. august 2012

DitteFisk

Jeg er i dag 10+4

Jeg har enormt ondt nederst i højre side af maven.. som sådan en spænden og stikken. Det føles ikke som mense-smerter..
Jeg har gået og gjort rent de sidste par timer og den sidste time har jeg fået så ondt.. 
Specielt nu hvor jeg har sat mig kan jeg næsten ikke rejse mig igen o_O
Jeg havde det sådan til allersidst i min sidste graviditet, men jeg er jo virkelig ikke særlig langt henne endnu.. kan det allerede være ret kraftige ligamentsmerter eller hvad tror i?
Bør jeg være bekymret? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2012

trunte24

Gigl skriver:

Jeg er i dag 10+4

Jeg har enormt ondt nederst i højre side af maven.. som sådan en spænden og stikken. Det føles ikke som mense-smerter..
Jeg har gået og gjort rent de sidste par timer og den sidste time har jeg fået så ondt.. 
Jeg havde det sådan til allersidst i min sidste graviditet, men jeg er jo virkelig ikke særlig langt henne endnu.. kan det allerede være ret kraftige ligamentsmerter eller hvad tror i?
Bør jeg være bekymret? 

Jeg synes helt klart det lyder som ligamentsmerter

Du må slappe lidt af nu

Anmeld

29. august 2012

DitteFisk

trunte24 skriver:

Jeg synes helt klart det lyder som ligamentsmerter

Du må slappe lidt af nu

Det er bare besynderligt at det optræder SÅ tidligt.. det gør pænt ondt o_O men såan skal det jo nok være så

Anmeld

29. august 2012

L83

Gigl skriver:

Jeg er i dag 10+4

Bør jeg være bekymret? 

Jeg tror det er det samme jeg har jeg har haft allerede fra uge 8 af, jeg snakkede med lægen óm det og kom til nogle scanninger . 3 scanninger en gang om ugen men alt var helt fint. Mit det kommer når jeg er ude og gå . Og jeg havde det os med mine 2 andre men det var os sidst i graviditet

Anmeld

29. august 2012

trunte24

Gigl skriver:

Det er bare besynderligt at det optræder SÅ tidligt.. det gør pænt ondt o_O men såan skal det jo nok være så

Jeg havde ligamentsmerter allerede fra 6+  ca. Og anden gang, vokser man jo hurtigere, så det er nok helt normalt

Anmeld

29. august 2012

DitteFisk

L83 skriver:

Jeg tror det er det samme jeg har jeg har haft allerede fra uge 8 af, jeg snakkede med lægen óm det og kom til nogle scanninger . 3 scanninger en gang om ugen men alt var helt fint. Mit det kommer når jeg er ude og gå . Og jeg havde det os med mine 2 andre men det var os sidst i graviditet

3 scanninger? Troede de der var noget galt med babyen?

(jeg gad da gerne scannes... om ikke andet, så for at se baby..)

Anmeld

29. august 2012

Trine89

Tag det helt rolig søde. .

Det lyder meget som ligamentsmerter. (som de andre også siger)
Jeg havde også ligamentsmerter i starten af min graviditet og så stoppede det igen da jeg var omkring 15-16 uger henne og så kom det igen den sidste mdr tid.

Du må prøve at lade være med at over anstrenge dig for meget, og ellers må du bede manden om at løbe en tur med støvsuger i stedet for selv at gøre det  

Anmeld

29. august 2012

DitteFisk

Trine89 skriver:

Tag det helt rolig søde. .

Det lyder meget som ligamentsmerter. (som de andre også siger)
Jeg havde også ligamentsmerter i starten af min graviditet og så stoppede det igen da jeg var omkring 15-16 uger henne og så kom det igen den sidste mdr tid.

Du må prøve at lade være med at over anstrenge dig for meget, og ellers må du bede manden om at løbe en tur med støvsuger i stedet for selv at gøre det  

Tak ;D 

Problemet er at han ikke er hjemme før fredag  
Men i har nok ret, det var bare lige så overvældende at det allerede skulle komme nu da, når det først kom så sent sidste gang.. men det kan man jo aldrig regne  

Anmeld

29. august 2012

Trine89

Gigl skriver:

Tak ;D 

Problemet er at han ikke er hjemme før fredag  
Men i har nok ret, det var bare lige så overvældende at det allerede skulle komme nu da, når det først kom så sent sidste gang.. men det kan man jo aldrig regne  

Ja så kan godt se, det er ikke nemt når han ikke er hjemme. 
Men så om ikke andet må han stå for det for efter tiden.

Men jah man kan sku aldrig helt regne med hvordan det har været. der er jo aldrig to graviditeter som er ens

Men ellers hvis det bliver ved, kan du jo altid ringe til lægen bare for at blive tryk igen..  

Anmeld

29. august 2012

DitteFisk

Trine89 skriver:

Ja så kan godt se, det er ikke nemt når han ikke er hjemme. 
Men så om ikke andet må han stå for det for efter tiden.

Men jah man kan sku aldrig helt regne med hvordan det har været. der er jo aldrig to graviditeter som er ens

Men ellers hvis det bliver ved, kan du jo altid ringe til lægen bare for at blive tryk igen..  

Det har du ret i.. jeg må holde op med at sammenligne indtil videre ligner det jo OVERHOVEDET ikke hinanden.. hæhæ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.