Juhu kønsscanning mandag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

470 visninger
9 svar
0 synes godt om
29. august 2012

Sahara82

Nærmer mig med hastige skridt uge 14, og nu kan jeg ikke styre min nysgerrighed længere, så mandag, hvor jeg er 14+2 henne, har jeg fået en tid til scanning. Glæder mig som sindsyg, og synes samtidig det er vildt surealistisk. Men det bliver fedt, for så tror jeg også det bliver lidt mere virkeligt det hele.

Er der andre der vil til tidlig kønsscanning?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2012

livhemdrup

smsh skriver:

Nærmer mig med hastige skridt uge 14, og nu kan jeg ikke styre min nysgerrighed længere, så mandag, hvor jeg er 14+2 henne, har jeg fået en tid til scanning. Glæder mig som sindsyg, og synes samtidig det er vildt surealistisk. Men det bliver fedt, for så tror jeg også det bliver lidt mere virkeligt det hele.

Er der andre der vil til tidlig kønsscanning?

Jeg vil os gerne ha skrevet til den lille københavner men de vil ik scanne mig før uge 18 og fortælle hvad køn det blir :-(

Anmeld

30. august 2012

Sahara82

livhemdrup skriver:

Jeg vil os gerne ha skrevet til den lille københavner men de vil ik scanne mig før uge 18 og fortælle hvad køn det blir :-(

Altså på private scanningsklinikker scanner de fra 14+0. Det offentlige vil først fortælle køn til md scanning. Men du kan sikkert sagtens på en privat klinik. Det koster dog 500 kr. Men det er en billig pris hvis man har en stor nysgerrighed der skal stilles

Anmeld

30. august 2012

livhemdrup

smsh skriver:

Altså på private scanningsklinikker scanner de fra 14+0. Det offentlige vil først fortælle køn til md scanning. Men du kan sikkert sagtens på en privat klinik. Det koster dog 500 kr. Men det er en billig pris hvis man har en stor nysgerrighed der skal stilles

Ik alle private. Så må se om jeg ka finde en. 

Anmeld

30. august 2012

Sahara82

livhemdrup skriver:

Ik alle private. Så må se om jeg ka finde en. 

Tror Hvis du googler noget der hedder scanningsklinikken har de både en afdeling i Silkeborg, København og vist på Fyn også.

Anmeld

30. august 2012

blomst84

Jeg skal kønsscannes d. 13 september  Der vil jeg være 15+3  Og glæder mig også heeeeelt vildt... Er så nysgerrig  Held og lykke medmod mandag 

Anmeld

31. august 2012

DitteFisk

Jeg vil også vildt gerne tidligt kønsscannes Vi er enige om at vi gerne vil vide kønnet, men min kæreste synes det er noget fjollet noget at bruge penge på, hvir vi nu kan få det at vide til MD (selvom det jo ikke er sikkert).. øv..

Anmeld

31. august 2012

Sahara82

Gigl skriver:

Jeg vil også vildt gerne tidligt kønsscannes Vi er enige om at vi gerne vil vide kønnet, men min kæreste synes det er noget fjollet noget at bruge penge på, hvir vi nu kan få det at vide til MD (selvom det jo ikke er sikkert).. øv..

Ha ha det synes min kæreste også, men jeg er lidt ligeglad. Han vil gerne vide kønnet, men synes også vi skal vente. Men jeg har et stort ønske om at vide det nu, og det synes han også er ok. Har det sådan at man er kun gravid med sit barn én gang, så jeg vil gerne have den fulde oplevelse

Anmeld

31. august 2012

DitteFisk

smsh skriver:

Ha ha det synes min kæreste også, men jeg er lidt ligeglad. Han vil gerne vide kønnet, men synes også vi skal vente. Men jeg har et stort ønske om at vide det nu, og det synes han også er ok. Har det sådan at man er kun gravid med sit barn én gang, så jeg vil gerne have den fulde oplevelse

Det har du ret i men min kæreste spiller på samvittigheden  "brug dog de penge på baby-ting i stedet for".. hihi! Meeen kan nu nok være jeg får ham overtalt med kvindelist

Anmeld

31. august 2012

Sahara82

Gigl skriver:

Det har du ret i men min kæreste spiller på samvittigheden  "brug dog de penge på baby-ting i stedet for".. hihi! Meeen kan nu nok være jeg får ham overtalt med kvindelist

Hehe jeg var nok lidt led, for jeg endte med bare at bestille tiden. Sagde self med et glimt i øjet at han kunne komme med eller ej, velvidende at jeg godt ville aflyse hvis han synes det var mega skørt, men han sagde bare nå men hvis du så gerne vil det, så må vi jo gøre det. For før det spillede han også totalt på samvittigehden. Jamen du er jo studerende og jeg er helt sikker på at du kunne købe noget lækkert tøj til babyen for de penge. Og jo han har da ret, men det er mine hårdt tjente penge, og jeg må bestemme hvad jeg vil bruge dem på, og jeg vil altså gerne vide det! Og nu får jeg min vilje 

Hehe gør altså kun sådan noget når det virkeligt er noget jeg meget gerne vil og han ikke er enig, og det er yderst sjælent vi ikke er enige.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.