Ferie og flyvetur!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.315 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. august 2012

Laura.

Ja, vi skal på ferie på lørdag og Emily skal op og flyve for første gang. Hun er 17 mdr. og vi er meget spændte på hvordan hun vil tage det.
Hendes fætter var på samme alder da han fløj første gang og han var helt rolig under turen.

Jeg tager selvfølgelig lidt bøger og andet med, da turen varer 3 timer og 15 min. Jeg håber bare at hun tager turen derned fint.

Hvor gamle var jeres børn da de skulle flyve første gang og hvordag tog de det ?

Pfh tak for jeres svar.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2012

(august)

Vores pige var 3,5 mdr første gang og 13 mdr anden gang. Det gik godt begge gange så bare helt rolig.

En tong kan dog anbefalessat have lidt mad med i tasken, da vi var 3 timer forsinkede på vejen hjem da hun var 13 mdr og lufthavnen var næsten tørlagt for mad egnet til et lille barn.

God ferie

Anmeld

29. august 2012

bvk

hun var 6 mdr - og det var en "lille tur" til australien, helt uden problemer, så nu er jeg lidt spændt på vores næste rejse, hvor hun også er 17 måneder, og hvor selve flyveturen varer 23 timer...

Anmeld

29. august 2012

Mette.

Laura. skriver:

Ja, vi skal på ferie på lørdag og Emily skal op og flyve for første gang. Hun er 17 mdr. og vi er meget spændte på hvordan hun vil tage det.
Hendes fætter var på samme alder da han fløj første gang og han var helt rolig under turen.

Jeg tager selvfølgelig lidt bøger og andet med, da turen varer 3 timer og 15 min. Jeg håber bare at hun tager turen derned fint.

Hvor gamle var jeres børn da de skulle flyve første gang og hvordag tog de det ?

Pfh tak for jeres svar.

Min Emilie var 18 måneder - vi fløj, på den længste tur over 10 timer og var afsted samlet næsten 1 døgn. Til Kansas.

Turen gik rigtig fint, men hun sov ikke fra 6 morgen til 23 aften, løb bare fra den ene ende til den anden sf flyverrn.  Det høre dog med til historien hun aldrig har kunnet sove ret godt og kun i sin barnevogn, alle de andre børn på flyveren sov. vi havde rosiner og mange andre snacks med, det var det største hit.

Anmeld

2. september 2012

FogL

Laura. skriver:

Pfh tak for jeres svar.

Freyja var en måned første gang  
Derefter, fløj hun da hun var 4 og 5 måneder. Hun tager det lige pænt hver gang - men man kan godt mærke hun bliver ældre! Håber det går godt til jul også  

Anmeld

7. oktober 2012

3rollinger

Mine var mellem 2 mdr og 4 mdr da de floej foerste gang. Og siden har de floejet flere gange om aaret. Det er en helt naturlig transportform for dem.

Det er nemmest naar de er babyer og naar de er saa gamle at de kan underholde sig selv. Alderen derved 17 mdr kraever meget taalmodighed og overskud. 

Men det vigtigste er at bevare roen, saa er barnet som regel ogsaa roligt eller falder ihvertfald hurtigere til ro end naar foraeldrene bliver nervoese og bange for hvad de andre medpassagere siger. Skide vaere med hvad de siger. De maa bare holde ud. 

God tur

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.