Autostol billig eller brugt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.582 visninger
14 svar
0 synes godt om
29. august 2012

Anonym trådstarter

Hej.

Jeg er barnepige for 2 børn på 5 og 6. Nu hvor jeg har fået kørekort og bil vil de gerne have jeg henter børnene et par gange om ugen. 
Mor har sagt til mig at det ville være nemmeste hvis jeg havde autostole/selepuder i min bil i stedet for at skulle låne deres hver gang. Hun vil godt betale stolen, hvis de bare ikke er dyre. Hun bad bare mig om at finde nogen. Jeg vil bare gerne have at sikkerheden er iorden. 

Så ville i købe brugt eller billig autostole/selepuder? og hvad for et mærke og model? 

og

Vil i købe selepude med ryglæn eller bare en selepude?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2012

B&J

vi har købt vores brugt römer. og de er super gode og man kan slet ikke se de har været brugt og de var ikke så dyre

Anmeld

29. august 2012

L&V

Anonym skriver:

Hej.

Jeg er barnepige for 2 børn på 5 og 6. Nu hvor jeg har fået kørekort og bil vil de gerne have jeg henter børnene et par gange om ugen. 
Mor har sagt til mig at det ville være nemmeste hvis jeg havde autostole/selepuder i min bil i stedet for at skulle låne deres hver gang. Hun vil godt betale stolen, hvis de bare ikke er dyre. Hun bad bare mig om at finde nogen. Jeg vil bare gerne have at sikkerheden er iorden. 

Så ville i købe brugt eller billig autostole/selepuder? og hvad for et mærke og model? 

og

Vil i købe selepude med ryglæn eller bare en selepude?

Nu ved jeg jo ikke lige hvad i tænker er billigt men der er mange til 1000-1500kr. ville aldrig købe brugt

Anmeld

29. august 2012

PeruBaby

Jeg ville gå efter et godt mærke/ god sikkerhed og købe brugt via d. blå avis eller lignende. Tjek forskellige test, der passer til aldersgruppen.

Her har jeg købt en Römer King (min datter er kun 1 1/2år) til omkring 350 - 400kr på dba, og den er fin og funktionel. Husk man tit kan tage stoffet af og vaske det i maskinen, og seler kan vaskes af i en gang klorin, så kan man ikke se de har været brugt. Bare nogle fif

Anmeld

29. august 2012

Laulund87

Brugt frem for noget billigt skrammel!

Så længe stolen ikke har været i uheld, er det klart bedre at købe en god stol brugt, end en ny der ikke er ordentlig. Så kan man lige så godt undvære

Anmeld

29. august 2012

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar.

Jeg har kigget på de her billig stole

Fisher Price selepude 15-36 kg fra nettorvet.dk 

Brio selepude 15-36 kg fra Bilka

Autostol Apramo Lux 15-36 kg fra t-hansen

Selepude Apramo Lux 15-36 fra t-hansen

Anmeld

29. august 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Tak for jeres svar.

Så hellere en brugt rømer..

Jeg er ret sikker på at der ikke er nogen af dem der klarer sig ret godt i test..
Tjek FDM's teste på nettet eller kig på den hjemmeside ham herinde har med autostole

Anmeld

29. august 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

Så hellere en brugt rømer..

Jeg er ret sikker på at der ikke er nogen af dem der klarer sig ret godt i test..
Tjek FDM's teste på nettet eller kig på den hjemmeside ham herinde har med autostole

Jeg regner med at det bliver brugt

Anmeld

29. august 2012

Lenats31

Anonym skriver:

Tak for jeres svar.

De er allesammen noget bras. 

Hvad er ungernes alder og vægt ca. ? 

Køber du brugt skal du helst kende sælgeren, så du med sikkerhed ved at stolene ikke har været impliceret i selv et lille uheld. De er designet til at skulle beskytte barnet én gang og ikke mere end det. De kan have usynlige skader i skroget, låsesystemet osv.

Anmeld

30. august 2012

Anonym trådstarter

Lenats31 skriver:

De er allesammen noget bras. 

Hvad er ungernes alder og vægt ca. ? 

Køber du brugt skal du helst kende sælgeren, så du med sikkerhed ved at stolene ikke har været impliceret i selv et lille uheld. De er designet til at skulle beskytte barnet én gang og ikke mere end det. De kan have usynlige skader i skroget, låsesystemet osv.

Okay.

De er 5 og 6. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.