Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
FrkRaarup skriver: Ja, det virker.. Den er rigtig fin! - og kan sagtens bruges hvis nu manden får ret og der kommer en dreng
Ja, det virker..
Den er rigtig fin! - og kan sagtens bruges hvis nu manden får ret og der kommer en dreng
ja var det jeg tænkte
er helt vild med den..
har du efterhånden fundet ud af hvilke en du vil have ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mortil2tiloktober skriver: Okay den kender jeg ikke Men vi har en babydan højstol minder utrolig meget om en stokke , det er bare en billigere udgave .1000 kr koster den . Har lige købt en mere da vores dreng stadig bruger sin . Den var på tilbud til 500 kr , så den måtte jeg eje til den næste som kommer om en 2 måneder +-
Okay den kender jeg ikke Men vi har en babydan højstol minder utrolig meget om en stokke , det er bare en billigere udgave .1000 kr koster den . Har lige købt en mere da vores dreng stadig bruger sin . Den var på tilbud til 500 kr , så den måtte jeg eje til den næste som kommer om en 2 måneder +-
Princesspigen skriver: ja var det jeg tænkte er helt vild med den.. har du efterhånden fundet ud af hvilke en du vil have ?
Er stadig lidt lost!
Mor til Liva skriver: Må jeg spørge hvor du har købt den til 500,- og hvilken farve?
Må jeg spørge hvor du har købt den til 500,- og hvilken farve?
FrkRaarup skriver: Tak for svar. Må jeg spørge hvilken højstol i har ? Er selv faldet for en Bloom stol, som faktisk snart bliver købt. Dem kan de også side i fra ret små,
Tak for svar.
Må jeg spørge hvilken højstol i har ?
Er selv faldet for en Bloom stol, som faktisk snart bliver købt. Dem kan de også side i fra ret små,
Ikke for at være belærende eller noget - men det er bedst for barnets ryg først at sidde selv og sidde i en højstol, når det kan sidde helt selv uden støtte på gulvet.
Moma skriver: Ikke for at være belærende eller noget - men det er bedst for barnets ryg først at sidde selv og sidde i en højstol, når det kan sidde helt selv uden støtte på gulvet.
Bloom stol har samme funktion som skråstol! Altså stillings mæssigt.
Er det det der er galt ?
Mortil2tiloktober skriver: Jep , jeg har købt den i babysam i Roskile .. Den er lys natur farve , passer til lys egetræs møbler , hvis du kender dem . de havde den os i hvid og sort ..
Jep , jeg har købt den i babysam i Roskile .. Den er lys natur farve , passer til lys egetræs møbler , hvis du kender dem . de havde den os i hvid og sort ..
Mor til Liva skriver: Ok.... Tak Vi har den nemlig i sort og skal ha en mere til lillebror og har fundet den på tilbud til 700,- på nettet... Roskilde er desværre alt for langt væk...
Ok.... Tak Vi har den nemlig i sort og skal ha en mere til lillebror og har fundet den på tilbud til 700,- på nettet... Roskilde er desværre alt for langt væk...
Mortil2tiloktober skriver: Jeg har haft set den på tilbud til 600 kr i kære børn , men det er noget tid siden .. Håber i finder en
Jeg har haft set den på tilbud til 600 kr i kære børn , men det er noget tid siden .. Håber i finder en
FrkRaarup skriver: Bloom stol har samme funktion som skråstol! Altså stillings mæssigt. Er det det der er galt ?
Nå sorry - det var jeg ikke klar over - troede det var a la en alm højstol
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128