Tillykke anna mette

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

491 visninger
9 svar
0 synes godt om
17. maj 2009

HelleBelle

Med din skønne lille Frederikke :0)
Tillykke julie med at du er blevet storesøster :0)
Dejligt alt gik godt!
Knus fra os i vejgård

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2009

Tina2

Stort tillykke igen, Anna Mette! Hun ser bare super dejlig ud og Julie ser så stolt ud:-) Glæder mig rigtig meget til at se hende!!!!

Kram Tina og co.

Anmeld

17. maj 2009

lene

Stort tillykke med lillesøster
knus Lene

Anmeld

18. maj 2009

Muslingen

Stort tillykke med prinsessen.
Kh Fie

Anmeld

18. maj 2009

holbøll

Stort tillykke med den lille prinsesse. Hvor er det godt for dig at komme på denne side af fødslen.
Også et tillykke til storesøsteren.

Knus Carina

Anmeld

23. maj 2009

Tina Andersen

Hov havde slet ikke set dette indlæg men I skal bestemt også have et stort tillykke herfra.
Stort tillykke med endnu en prinsesse

Anmeld

23. maj 2009

Heidimed lea

ja du får lige et tillykke herinde også..   glæder mig sådan til at se jer igen
                                  knus Heidi

Anmeld

24. maj 2009

AnnaMetteogJulie

Tusind tak for alle tillykkerne

Som sagt fødte jeg sidste søndag endnu en dejlig datter. Julie elsker hende over alt på jorden og vil gerne kysse hende hele tiden.

Fødslen var en særdeles positiv oplevelse til trods for stride veer. Vandet gik lige efter midnat men der kom ingen veer. Da fostervandet var en smule lysegrønt satte de vedrop op klokken 6, og så kom veerne ellers bare som på en snor! Jeg åbnede mig 8 cm på lidt over 3 timer, så det gjorde lidt ondt! 

Klokken 9.36 kom den smukkeste mørkhårede Frederikke til verden Vi tog hjem fra sygehuset efter ca. 4 timer og hentede den stolte storesøster.

Amningen går okay, men har ikke voldsom meget mælk, så nu vil jeg forsøge mig med hvidtøl og ammethe. Jeg ammer hende ca hver 2/3. time og både sundhedsplejerske og lægen på børneafdelingen har sagt, at hun tager godt nok fat, så synes, at det er lidt mærkeligt at der ikke er meget mælk, men kæmper videre for jeg vil amme denne gang! 
I går fra 17 til 23 ville hun sutte konstant, men der var bare ikke rigtig noget i brysterne, så der var hun meget ullykkelig! 

Nå, nu vil hun spise igen....I skal da ikke snydes for billeder af hende og storesøster

Anna Mette

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. maj 2009

Tina2

Hooooold da op hun ligner sin mor og storesøster!!!!!! Hvor er hun bare dejlig:-) Jeg har nogle fridage i den kommende uge, Anna Mette, så sig til hvis du orker et lille besøg:-) Vil jo gerne se hende IRL:-)

Anmeld

24. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Stort tillykke...!!! hvor er hun sød

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.