Endelig :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

899 visninger
12 svar
0 synes godt om
29. august 2012

Tanjadamgaard

Er lige  kommet hjem  fra  overtids-samtalen, alt så fint ud,  men der bare ikke så  meget  fostervand som de havde  forventet. Men fordi jeg kun havde ½ cm  livmoderhals  tilbage  og  var 2 cm  åben, så tager de  mit fostervandet  om et  par timer,  når de  ikke havde  så  travlt  på  fødegangen.  Så jeg bliver  mor  idag,  eller  imorgen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2012

Rosengreen

Hold da op! Så bliver man lige overhalet indenom igen! 

Ej, hvor dejligt der sker noget nu  Er du okay med at det bliver sat igang? 

Glæder mig til at høre om det hele 

Anmeld

29. august 2012

Rosengreen

by the way -hvis du lige venter med at føde til i morgen, så har jeg gættet datoen rigtig 

Anmeld

29. august 2012

Masig

Tanjadamgaard skriver:

Er lige  kommet hjem  fra  overtids-samtalen, alt så fint ud,  men der bare ikke så  meget  fostervand som de havde  forventet. Men fordi jeg kun havde ½ cm  livmoderhals  tilbage  og  var 2 cm  åben, så tager de  mit fostervandet  om et  par timer,  når de  ikke havde  så  travlt  på  fødegangen.  Så jeg bliver  mor  idag,  eller  imorgen 

Hvor dejligt.. Glæd dig til verdens største oplevelse

Anmeld

29. august 2012

Tulle28

Ihhh hvor skønt, dejlig update:-) Jeg skal til jordemoder/akupunktør om lidt, så er også spændt på hvad hun siger. Hun vil måske forsøge at løsne hinder, hvis hun kan komme til det.

Anmeld

29. august 2012

crille

Weeeeeee HOLD OP det er spændene. Wish you the best!! 

Glæææder mit til at høre fra dig på den anden side..  

Anmeld

29. august 2012

crille

Tulle28 skriver:

Ihhh hvor skønt, dejlig update:-) Jeg skal til jordemoder/akupunktør om lidt, så er også spændt på hvad hun siger. Hun vil måske forsøge at løsne hinder, hvis hun kan komme til det.

Uhhh, det er altså også spændende.. Sender lige de bedste tanker

Anmeld

29. august 2012

Frk-Lotusblomst

Tanjadamgaard skriver:

Ihh hvor spændende søde..
Kan se du lige kiggede ind kl. 18.34..

Håber du snart har prinsessen i armene..

Held og lykke emd fødslen..

Kæmpe knus herfra!

Anmeld

30. august 2012

MMOGM

Held og lykke med det hele 

Anmeld

30. august 2012

MaleneLarsen

Held & lykke med det hele! Glæder mig til update...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.