tørt hår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2009

Becks

bette skriver:

tuuuuusinde tak skal du have

Jeg bruger madolie, lyder ækelt (er det også ) Men det virker på mig...
Jeg lader det sidde i natten over og vaker det som normalt med om morgenen...

Men frizz produkterne er også rigtig gode fra Matas...
Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2009

DK

Køb en god kur (dvs. ikke alt for billig), og lad den så side i håret i en 30 min. med en plastikpose stramt over hovedet (ja kun til hårgrænsen, ikke).
 Det er godt hvis håret får lidt varme imens. Ex. kan du sidde og læne dig op ad en radiator. Varmen får håret til at "åbne" sig eller noget, og det gør at kuren trænger bedre ind, er der en frisør der forklarede mig engang. Du skal ikke putte kuren i helt oppe ved rødderne.

Når jeg synes mit hår er rigtig trist, så gør jeg det, og det hjælper utroligt meget.

Den sidste kur jeg havde var en fra Origins, som jo er sådan lidt økologi-agtigt. Den var super god, og mit hår blev blødt og lækkert. Den havde derudover en rigtig lækker citrus-agtig duft.
Lige nu har jeg en ny fra Lancome jeg ikke har prøvet endnu. Den er en gave. Normalt er hår/hud produkter fra store make-up/parfume koncerner ikke de aller bedste. Det er bedst at købe fra et firma der "kun" laver det. (Det har jeg fået fortalt af både en kostmetolog og en veninde der er ansat i matas uafhængigt af hinanden.) Der er åbenbart for meget vand i deres produkter i forhold til gavnende stoffer, og ex. Lancome og Dior sælger deres cremer for dyrt da det mest er navnet man køber.

Anmeld

18. maj 2009

Marcus´s mor

Hår kur hår kur

Anmeld

18. maj 2009

Samus1983

Hejsa..

Jeg arbejder som frisør til daglig og jeg plejer at sige til mine langhåret kunder.

- Brug altid en go hårkur. (Meget gerne fra frisøren)

- Brug på str med en 5 krone, måske mere hvis håret er lidt tykkere.

- Fordel kuren i håret med fingerne, derefter med en kam, så du er sikker på alt håret får.
  (Dog skal der ikke noget ned i bunden af håret, da det er det sundeste hår du har og ikke har brug for pleje. Og vil i stedet fo bliver fedte og klaske, hvis det kom i)

- Derefter tager du en plasticpose over håret og et håndklæde.
(Varmen fra posen og håndklædet vil åbne skællagene på håret, så kuren kan trænge ordentlig igennem.) 

- Lad kuren virke i 30-60min , afhæningig af hårets længde og tykkelse.
(Går du i længere tid sker der intet ved det.. Dog fraråder jeg personligt at man ikke sover med det i. Da flere og flere efterhånden får allergiske reaktioner. Selvom det er godkendte produkter)

- Dette burde at gøres 1-2 gange om måneden.

Første gang vil du nok ikke mærke virkning så meget. men efterhånden kan forandring både mærkes og ses.

Bruge gerne conditioner på samme med med fingerne først og derefter kam. men lad det kun sidde et par min. mens du barbere ben osv. og kun et par gange om ugen.

Super du kun vasker hår et par gange om ugen og lufttørre det. Det er også sundt for håret.. Bruge gerne shampoo og conditioner til farvet hår. 

Jeg ku blive ved.. hehe.. Håber du kan bruge det til noget..

Knus

Mira

Anmeld

18. maj 2009

bette

Samus1983 skriver:

Hejsa..

Jeg arbejder som frisør til daglig og jeg plejer at sige til mine langhåret kunder.

- Brug altid en go hårkur. (Meget gerne fra frisøren)

- Brug på str med en 5 krone, måske mere hvis håret er lidt tykkere.

- Fordel kuren i håret med fingerne, derefter med en kam, så du er sikker på alt håret får.
  (Dog skal der ikke noget ned i bunden af håret, da det er det sundeste hår du har og ikke har brug for pleje. Og vil i stedet fo bliver fedte og klaske, hvis det kom i)

- Derefter tager du en plasticpose over håret og et håndklæde.
(Varmen fra posen og håndklædet vil åbne skællagene på håret, så kuren kan trænge ordentlig igennem.) 

- Lad kuren virke i 30-60min , afhæningig af hårets længde og tykkelse.
(Går du i længere tid sker der intet ved det.. Dog fraråder jeg personligt at man ikke sover med det i. Da flere og flere efterhånden får allergiske reaktioner. Selvom det er godkendte produkter)

- Dette burde at gøres 1-2 gange om måneden.

Første gang vil du nok ikke mærke virkning så meget. men efterhånden kan forandring både mærkes og ses.

Bruge gerne conditioner på samme med med fingerne først og derefter kam. men lad det kun sidde et par min. mens du barbere ben osv. og kun et par gange om ugen.

Super du kun vasker hår et par gange om ugen og lufttørre det. Det er også sundt for håret.. Bruge gerne shampoo og conditioner til farvet hår. 

Jeg ku blive ved.. hehe.. Håber du kan bruge det til noget..

Knus

Mira

tusinde tak for dine gode råd..

Anmeld

18. maj 2009

Iliasmor

ja rigtige gode rår, vil selv bruge dem vil lige sige har selv tykt krøllet hår og det bedste til mig er redken all soft serien og kerastase produkter er virkelig de bedste håber du kan bruge det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.