Nf

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

685 visninger
11 svar
0 synes godt om
29. august 2012

FrkRaarup

På fredag står den på NF kl. 8.15. Uge 12+6

Jeg er bare nervøs. Var til scanning i uge 8+2, hvor min graviditet blev bekræftet.. Men jeg syns det er lang tid siden, vi sidst har set Blyp.

og håber selvfølgelig Blyp er fin!

Var I også nervøse ? og hvordan klarede I det ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2012

mortilnoahogmelina

Tror det er en helt naturlig del at være nervøs ..

Jeg har selv været rigtig nervøs begge gange jeg har været til det .. trods jeg havde set hjerte blink første gang 7+2 og anden gang 7+ og igen 9+. og så nf 12+

Anmeld

29. august 2012

FrkRaarup

Mortil2tiloktober skriver:

Tror det er en helt naturlig del at være nervøs ..

Jeg har selv været rigtig nervøs begge gange jeg har været til det .. trods jeg havde set hjerte blink første gang 7+2 og anden gang 7+ og igen 9+. og så nf 12+

Vi så også hjerteblink 8+2 ..

Men der er SÅ meget på spil, syns jeg! Men aner jo ikke hvordan det ender. Er babyer fin og rask, eller er det fuldstændig omvendt.

Anmeld

29. august 2012

mortilnoahogmelina

FrkRaarup skriver:

Vi så også hjerteblink 8+2 ..

Men der er SÅ meget på spil, syns jeg! Men aner jo ikke hvordan det ender. Er babyer fin og rask, eller er det fuldstændig omvendt.

Jmen ejg giver dig helt ret .. det jeg lænede mig meget op af her anden gang var at alle læger gyn sygeplejsker osv sagde jamen du er jo ung selvfølgelig er baby sund og rask . husk alt det positive ..

jeg har i mellem nr 1 og 2 haft en missede abortion i uge 11 .. jeg ved hvilke tanker man sidder med tro mig ..

Anmeld

29. august 2012

FrkRaarup

Mortil2tiloktober skriver:

Jmen ejg giver dig helt ret .. det jeg lænede mig meget op af her anden gang var at alle læger gyn sygeplejsker osv sagde jamen du er jo ung selvfølgelig er baby sund og rask . husk alt det positive ..

jeg har i mellem nr 1 og 2 haft en missede abortion i uge 11 .. jeg ved hvilke tanker man sidder med tro mig ..

Stoler ikke på nogens 'det skal nok gå-ord FØR jeg har set at MIN baby er ok!!!

Anmeld

29. august 2012

FrkRaarup

Meeeen- hvordan får jeg styr på tankerne og bekymringerne ?

Anmeld

29. august 2012

M&N

FrkRaarup skriver:

Meeeen- hvordan får jeg styr på tankerne og bekymringerne ?

Det tror jeg ikke man kan, før NF er overstået.. Havde det på samme som dig og bekymringerne forsvinder ikke lige just bagefter, men her ligger der også en MA bag som gør mig lidt angst men sygehuset tager så godt om mig ..

Jeg er sikker på bekymringerne bliver værre ligeså snart du bliver mor =)

Anmeld

29. august 2012

FrkRaarup

BabyWish2012 <3 skriver:

Det tror jeg ikke man kan, før NF er overstået.. Havde det på samme som dig og bekymringerne forsvinder ikke lige just bagefter, men her ligger der også en MA bag som gør mig lidt angst men sygehuset tager så godt om mig ..

Jeg er sikker på bekymringerne bliver værre ligeså snart du bliver mor =)

Det gør de da helt sikkert..

Men har ventet så længe på at skal derind - måske derfor ?

Argh

Anmeld

29. august 2012

DitteFisk

Jeg har det på samme måde og jeg har ikke været til noget, hvor jeg har fået bekræftet babys liv endnu.. jeg er 10+4 og jeg skal først til nf 13+0... synes også det er længe at vente, tænk hvis der har været noget galt længe, jeg kan jo ikke vide det.. men må jo forsøge at tænke positivt, ikk

Anmeld

29. august 2012

M&N

FrkRaarup skriver:

Det gør de da helt sikkert..

Men har ventet så længe på at skal derind - måske derfor ?

Argh

Jeg synes ogås der var SÅ længe da jeg skulle til NF. Var også til terminsscanning uge 9+1 og skulle til NF 12+3 (synes det var længe) og jeg fik den endda rykket tættere på..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.