Eksperthjælp: Hej Projekt baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

956 visninger
0 svar
0 synes godt om
29. august 2012

Rikke Nielsen

"Hej Projekt baby"

Hej,

Jeg er 23 år og min kæreste og jeg prøver at blive gravide. Jeg stoppede med mine ppiller for 4 måneder siden, og har haft regelmæssig menstruation efterfølgende, dog med nogle dages mellemrum. Nu har jeg dette spørgsmål til dig: ca 14 dage efter jeg havde ægløsning fik jeg en blødning, den varede dog kun 3 dage og der kom næsten ingenting. Jeg har taget en graviditetstest, men den var negativ, men jeg har haft kvalme og enkelte opkastninger inden min blødning kom, jeg har hovedpine, er mere træt og mine bryster er ømme. Kan jeg stadig have en chance for at være gravid eller er det psykisk? Hvor længe skal der gå inden jeg tager en graviditetstest igen?

Rikkes svar

Hej Projekt Baby

Som regel kan man allerede teste positiv 1. dag efter udeblevet menstruation.

Når ens krop har været styret af en præventionsform som fx p-piller, så kan det sagtens tage noget tid, før man står med en positiv test. Så skulle du ikke være gravid nu, så skal det nok komme, men jeg ved godt, at når man først har taget den store beslutning, og smidt p-pillerne, så vil man gerne have at der sker noget hurtigt, men giv endelig processen tid.

Held og lykke med projekt-baby.

Med venlig hilsen

Rikke Nielsen

Professionelle og personlige ultra- lydscanninger af gravide i både 2D og 3D/4D.

Se Rikkes hjemmeside: Scanningsklinikken.dk

Anmeld

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.