STOR bryllupskage i københavnsområdet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.079 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. august 2012

Københavnermor

Hej i skønne kagekoner.

Min kære bror og hans skønne forlovede skal giftes til december. Det bliver enten d. 15. eller 22.

I den forbindelse ville jeg høre om der var nogen af jer herinde som havde mod på at begive sig ud i et kæmpe projekt, selvfølgelig mod betaling.

De skal bruge en bryllupskage til 150 personer.

Hvis det er noget en af jer kunne være interesseret i at levere, vil jeg meget gerne høre fra jer. Også hvad i tænker af pris, udseende på kagen osv.

Kram!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2012

Gulbak

Hejsa

Jeg ville rigtig gerne tage udfordringen op. Har lavet kage til 140 personer, så 150 går nok også. Desværre bor jeg i midtjylland, så det er kun hvis der kommer gæster her fra området at det kan lade sig gøre. Se evt. min tråd Kagestudiet, den kreativer bager i Silkeborg.

Mvh.

Dorthe

Anmeld

1. september 2012

Polkaprik

Hej

Jeg vil da gerne hjælpe hvis det er Jeg bor i Slagelse.

Jeg har tidligere lavet kager til 110 personer men ser ingen problemer i at lave til 150. Dog vil det være som 2 kager da de ellers ikke ville kunne bages i alminde. Du kan se alle mine kager her  http://kageverden.dk/

Prisen kommer an på hvor dyre råvarer der skal bruges samt hvor tidskrævende den er at lave

Har de nogen ønsker til kagen?

Anmeld

4. september 2012

Københavnermor

Gulbak skriver:

Hejsa

Jeg ville rigtig gerne tage udfordringen op. Har lavet kage til 140 personer, så 150 går nok også. Desværre bor jeg i midtjylland, så det er kun hvis der kommer gæster her fra området at det kan lade sig gøre. Se evt. min tråd Kagestudiet, den kreativer bager i Silkeborg.

Mvh.

Dorthe

Det er nogle super fine kager du laver, men jeg kan se på de der har meldt tilbage ellers, at prisen er noget helt andet end forventet.. Så brudeparret har valgt at spare kagen væk..

Anmeld

4. september 2012

Københavnermor

Polkaprik skriver:

Hej

Jeg vil da gerne hjælpe hvis det er Jeg bor i Slagelse.

Jeg har tidligere lavet kager til 110 personer men ser ingen problemer i at lave til 150. Dog vil det være som 2 kager da de ellers ikke ville kunne bages i alminde. Du kan se alle mine kager her  http://kageverden.dk/

Prisen kommer an på hvor dyre råvarer der skal bruges samt hvor tidskrævende den er at lave

Har de nogen ønsker til kagen?

Prisen på kagen bliver for høj. Vi var ikke helt klar over at den ville komme op i 4-5000 kr.
Så den er sparet væk nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.