Avisartikel....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

365 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. maj 2009

Tina2

Blev for et par uger siden interviewt i tlf'en om brug af doula ved fødsel.....

I kan se det her, hvis I har lyst.....

http://www.nordjyske.dk/aalborg/forside.aspx?ctrl=10&data=28%2c3266715%2c5%2c4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2009

Tina72

hej Tina

nååååeee hvornår skal nr 3 så være :-) jaja står sort på hvidt nederst i artiklen...

Tina

Anmeld

18. maj 2009

Tina2

Ha ha, ja det er jo ikke til at vide  Ej, det blir sgu ikke foreløbigt! Har så rigeligt lige nu :-)

Anmeld

18. maj 2009

Annette

Det er en rigtig go artikel

Glæder mig til at se hvornår nr.3 kommer i støbeformen

Knus Annette

Anmeld

18. maj 2009

Tina2

Ha ha, den er sgu god med jer

Anmeld

20. maj 2009

Mossu

Hold da op en forskel på dine 2 fødsler.
Hvor er det fedt at du fik vendt en dårlig oplevelse til en god.

Har aldrig hørt om en Doula før nu, men det lyder fantastisk.
Det er bare SÅ vigtigt at man føler sig trug under en fødsel, for det er jo virkelig en prøvelse man er ude i der.

Knus Tina

Anmeld

20. maj 2009

Tina2

Ja, det er det bestemt... Og jeg synes det er træls så mange får en rigtig dårlig oplevelse- især 1. gang, for man ved jo aldrig helt hvad det er man går ind til...

Jeg blev MEGET overhørt 1. gang og følte mig simpelthen så jokket på af min JM. Filuca lå jo forkert og det opdagede hun først da hun var kommet ud..... Men intet sagde hun!!!!

Thomas fortalte mig senere på dagen at hun var stjernekigger og JM havde sagt til HAM, at "ja hun kunne da egentlig godt forstå det havde gjort ondt, når hun tilmed var så stor"!!!
Men INTET sagde hun til mig.....

Tilmed havde jeg et lorteophold på barselsgangen med JM som sad på sin fede røv og knap gad hjælpe og jeg fik at vide det VIRKELIG sku være akut, hvis jeg trak i snoren... Så måtte op mange gange hver nat for at finde dem og få hjælp til amningen. Så stak de bare patten i munden på hende og færdig! Var nærmest en belastning for dem at sku "hjælpe" mig (hvilket de jo egentlig ikke gjorde), så jeg tog faktisk hjem på 3. dagen, selvom amningen ikke fungerede og de frarådte mig at tage hjem.....

Næste dag kom min mutti kl. 8 og kl. 12 ku jeg amme:-) Dejligt med en som endelig gad at HJÆLPE mig!!!!

Jane har hjulpet mig SÅ meget med at bearbejde det hele fra den fødsel og gøre mig mentalt klar til at føde Milas.....

Amningen gik så fint med ham, men har da haft lidt problemer ind imellem og hun hjalp mig hver gang, hun er nemlig også ammerådgiver..... :-)

Så ja, MEGET stor forskel.... :-)

Anmeld

20. maj 2009

Mossu

Ej hvor lyder det da bare som en skrækkelig JM du havde første gang. Sådan en ko, det ligner sgu da ikke noget at opføre sig sådan.
Hendes job er sgu da at hjælpe dig med fødslen....hmrf
PHEW, kan godt forstå du opsøgte noget hjælp anden gang, du må have været SÅ nervøs ved tanken om at skulle føde igen.

Har selv haft 2 nemme gode fødsler, og hvor ville jeg dog ønske for alle kvinder at det kunne være sådan.

Knus Tina

Anmeld

20. maj 2009

Tina2

Ja det er sgu vigtigt at ha en god fødsel... Jeg er også rigtig glad for Jane var der:-) Jeg var MEGA nervøs.... Men da jeg fik veer var jeg mega klar og jeg glædede mig:-) Skulle jo føde Milas i vand og det gik simpelthen så godt....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.