Ja, det er det bestemt... Og jeg synes det er træls så mange får en rigtig dårlig oplevelse- især 1. gang, for man ved jo aldrig helt hvad det er man går ind til...
Jeg blev MEGET overhørt 1. gang og følte mig simpelthen så jokket på af min JM. Filuca lå jo forkert og det opdagede hun først da hun var kommet ud..... Men intet sagde hun!!!!
Thomas fortalte mig senere på dagen at hun var stjernekigger og JM havde sagt til HAM, at "ja hun kunne da egentlig godt forstå det havde gjort ondt, når hun tilmed var så stor"!!!
Men INTET sagde hun til mig.....
Tilmed havde jeg et lorteophold på barselsgangen med JM som sad på sin fede røv og knap gad hjælpe og jeg fik at vide det VIRKELIG sku være akut, hvis jeg trak i snoren... Så måtte op mange gange hver nat for at finde dem og få hjælp til amningen. Så stak de bare patten i munden på hende og færdig! Var nærmest en belastning for dem at sku "hjælpe" mig (hvilket de jo egentlig ikke gjorde), så jeg tog faktisk hjem på 3. dagen, selvom amningen ikke fungerede og de frarådte mig at tage hjem.....
Næste dag kom min mutti kl. 8 og kl. 12 ku jeg amme:-) Dejligt med en som endelig gad at HJÆLPE mig!!!!
Jane har hjulpet mig SÅ meget med at bearbejde det hele fra den fødsel og gøre mig mentalt klar til at føde Milas.....
Amningen gik så fint med ham, men har da haft lidt problemer ind imellem og hun hjalp mig hver gang, hun er nemlig også ammerådgiver..... :-)
Så ja, MEGET stor forskel.... :-)
Anmeld