jeg fandt desværre ret sent ud af at min drengs far røg hash, men vil så sige at det ikke skader sæden på den måde at barnet kan blive skadet af det, for min dreng fejler ikke noget, og havde hverken abstinenser eller andet da han kom ud..
Jeg flyttede fra hans far meget tidligt i graviditeten frodi jeg direkte fik afvide at hvis jeg blev, så var chancerne ret store for en tvangsfjernelse og det ville jeg ikke udsætte hverken mig selv eller mit barn for, og derfor fandt jeg mit eget, og bad faderen blive clean inden han dukkede op i drengens liv igen..
Han bleb clean men det tog lang tid, og min dreng var næsten et år da han så sin far første gang under overvåget samvær da faderen stadig ikke var helt clean på daværende tidspunkt og derfor ikke måtte være alene med ham..
Nu er han 2 1/2 år og er fast ved sin far hveranden weekend, hans far er fuldstændig clean, har betalt alt gæld til sin pusher så jeg ikke skal være nervøs for hvem der gæster dem, og ved den mindste mistanke for noget som helst kan jeg kræve at han pisser i en kop og får det testet inden jeg afleverer min dreng, så jeg tror ikke han tør ryge sig en joint længere..
så jeg vil mene at hvis han ikke vil være clean for et barns skyld, så bliver han det nok aldrig, og så havde jeg IKKE valgt at få barn med ham..
Anmeld