Er I begyndt at købe ting?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

541 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. august 2012

Astrid P

Ja, altså - til babyen jo... Jeg tænker på puslebord, barnevogn, pusletaske, tøj osv.?

Jeg har intet købt endnu, men vi har jo også en del tøj fra da min datter var lille, ligesom tremmeseng og voksi-pose også er i fin stand.

Men hvornår begynder I at kigge på de der lidt større ting?

KH Astrid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2012

FamilenStorm

Astrid P skriver:

Ja, altså - til babyen jo... Jeg tænker på puslebord, barnevogn, pusletaske, tøj osv.?

Jeg har intet købt endnu, men vi har jo også en del tøj fra da min datter var lille, ligesom tremmeseng og voksi-pose også er i fin stand.

KH Astrid

VI har købt lidt tøj da vi venter en dreng og har en pige, og så fandt jeg en kasse med lidt blandet billigt.. Plus jeg har været på det bedste loppemarked hvor jeg gjorde et godt kup

Men ud over det har intet købt eller forberedt endnu.. I modsætning til da jeg var gravid med Alberte, der tror jeg at vi nærmest havde værelset klar ved denne tid af graviditeten.. Men nu har vi også lige en renovering af en kælder der skal gøres færdig først, så lillebrors værelse kan tømmes for hvad der måtte være derinde af "skrammel"

Så her går det meeeget stille og rolig for sig

Anmeld

31. august 2012

Lullaby

Vi har købt puslebord og vugge.  Tremmeseng, barnevogn og klapvogn har vi fra de 2 andre. Så mangler jeg bare at gøre værelse klar, rydde op i det tøj som vi har i forvejen så jeg ved hvad jeg mangler og så skal jeg ellers bare smide mit korpus på sofaneseren og slappe af

Anmeld

2. september 2012

Camilla30

Vi har besluttet at købe flere ting brugt og så kan det jo godt være nødvendigt at købe tingene 'når de er der', vi har indtil videre købt en rigtig god brugt Odder barnevogn som det eneste. Egentlig har jeg ikke behov for at handle så vildt ind til baby endnu, men vi skal lave/renovere en del ting selv fx. babyseng, puslebord osv. så de projekter er vi så småt gået igang med... Bedsteforældrene er også godt igang med at sy og strikke osv. Hyggeligt der begynder at ske lidt på den front uden det er stresset og behøver at være det helt store indkøb endnu synes jeg Ha' en dejlig søndag - hilsen Camilla.

Anmeld

2. september 2012

Asti83

Vi mangler vist kun baby dyne, og måske lidt tøj 

Anmeld

3. september 2012

KarinaBF

Astrid P skriver:

KH Astrid

Ja jeg er så nok en af de hurtige hehe

Jeg har stort set alt købt og babyværelset er lavet klar og er ved at vaske babytøjet !

mangler et puslebord og en kommode

Har mange af tingene fra mine de 2 store men barnevogn, liftnet, er købt ind !

(har født de 2 store henholdsvis 4 og 2 uger før termin og har været indlagt henholdsvis 6 og 3 uger før termin så jeg vil være klar i tilfælde af en tur afsted igen før tiden)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.