Nf i dag :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

539 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. august 2012

Palaja

Har været til nakkefoldsscanning i dag. Der lå EN fin lille bebs derinde og fjollede rundt. Den var rask og fin, og fik en lille risikoberegning - så det var jo dejligt. Blev rykket en dag frem i termin, så nu hedder det d. 7. marts 2013. Selvom jeg ved at det ikke kan passe med ift. hvornår vi har haft sex, men fred være med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2012

Dina, mor til Isabella Emilie

Nu kan sæden overleve i 5 dage i kvindens skede, så ægget er ikke nødvendigvis befrugtet på den dag i havde sex..

Dejligt med en god scanning

Anmeld

29. august 2012

cici

Palaja skriver:

Har været til nakkefoldsscanning i dag. Der lå EN fin lille bebs derinde og fjollede rundt. Den var rask og fin, og fik en lille risikoberegning - så det var jo dejligt. Blev rykket en dag frem i termin, så nu hedder det d. 7. marts 2013. Selvom jeg ved at det ikke kan passe med ift. hvornår vi har haft sex, men fred være med det

Hvor dejligt.. Tillykke med den veloverståede nf scanning!! Det må være fantastisk, at se det lille væsen ligge og tumle.. Jeg glæder mig også til, at det bliver min tur

Anmeld

29. august 2012

Palaja

Dina, mor til Isabella Emilie skriver:

Nu kan sæden overleve i 5 dage i kvindens skede, så ægget er ikke nødvendigvis befrugtet på den dag i havde sex..

Dejligt med en god scanning

Det ved jeg, men i hvis det skulle være befrugtet den dag, som giver termin d. 7., skulle befrugtningen være sket før vi overhovedet havde haft sex   -og tak, det var en rigtig god scanning 

Anmeld

29. august 2012

Palaja

cici skriver:

Hvor dejligt.. Tillykke med den veloverståede nf scanning!! Det må være fantastisk, at se det lille væsen ligge og tumle.. Jeg glæder mig også til, at det bliver min tur

Det er også rigtigt dejligt. Og en lille smule syret synes jeg. Lidt svært at forholde sig til at der ligger et lille menneske på 6 cm og drøner rundt derinde  Hvornår skal du scannes?

Anmeld

30. august 2012

cici

Palaja skriver:

Det er også rigtigt dejligt. Og en lille smule syret synes jeg. Lidt svært at forholde sig til at der ligger et lille menneske på 6 cm og drøner rundt derinde  Hvornår skal du scannes?

Ja det er meget surrealistisk, at der ligger et lille væsen inde i maven.. Det er heller ikke gået helt op for mig endnu! Jeg skal scannes på mandag, og jeg glæder mig bare helt vildt.. Men jeg er også meget nervøs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.