åreknuder!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

795 visninger
10 svar
0 synes godt om
28. august 2012

Anonym trådstarter

er 31 uger hen, og mig og kæresten opdagede en knude ved mit ene bryst, er øm der, kan det være en åreknude?

andre der har prøvet det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2012

ESV

Min første tanke er en hævet mælkekirtel, dem havde jeg mange af under min graviditet.
Åreknuder plejer ikke at sidde der

Anmeld

28. august 2012

Anonym trådstarter

ESV skriver:

Min første tanke er en hævet mælkekirtel, dem havde jeg mange af under min graviditet.
Åreknuder plejer ikke at sidde der

det kan selvfølgelig også være men kan de godt gøre ondt, havde det ikke under min første graviditet så har aldrig oplevet det før

Anmeld

28. august 2012

ESV

Anonym skriver:

det kan selvfølgelig også være men kan de godt gøre ondt, havde det ikke under min første graviditet så har aldrig oplevet det før

Ja mine gjorde sindsygt ondt, så ondt at jeg endte med at gå til lægen der lige mærkede engang og konstaterede det bare var min krop der var i gang med ar indstille sig til den kommende opgave.
Men er du nervøs/bekymret syntes jeg bestemt du skal kontakte sin læge!

Anmeld

28. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Syntes helt sikket at du ska få det tjekket. Better safe, Then sorry!

Men tror nu også bare at det nok er en mælke knude. De ka gøre pænt  ondt! Vh stine

Anmeld

29. august 2012

Tona

Anonym skriver:

er 31 uger hen, og mig og kæresten opdagede en knude ved mit ene bryst, er øm der, kan det være en åreknude?

andre der har prøvet det?

Tror ikke at det er noget slemt overhovedet, men du bør få det tjekket ved lægen

Anmeld

29. august 2012

Anonym trådstarter

Amandas-mor skriver:

Tror ikke at det er noget slemt overhovedet, men du bør få det tjekket ved lægen

har talt med lægen idag, sku prøve og lade det helt være og se om det gik i sig selv igen med smerter, ellerssku jeg ringe imorgen og få det tjekket!

Anmeld

29. august 2012

Anonym trådstarter

ESV skriver:

Ja mine gjorde sindsygt ondt, så ondt at jeg endte med at gå til lægen der lige mærkede engang og konstaterede det bare var min krop der var i gang med ar indstille sig til den kommende opgave.
Men er du nervøs/bekymret syntes jeg bestemt du skal kontakte sin læge!

har talt med lægen, sku se tiden an til imorgen og lade det være idag og hvis ik det var væk der ville de tjekke det, men de sagde det godt ku være en hævet mælkekirtel eller noget bettemand evt havde gjordt når han strækker sig og rammer mine ribben!

Anmeld

29. august 2012

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Syntes helt sikket at du ska få det tjekket. Better safe, Then sorry!

Men tror nu også bare at det nok er en mælke knude. De ka gøre pænt  ondt! Vh stine

har talt med lægen, sku se tiden an til imorgen, men de sagde det enten ku være hævet mælkekirtel eller den bette der havde ramt et ribben når han strækker sig evt!

Anmeld

29. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Anonym skriver:

har talt med lægen, sku se tiden an til imorgen, men de sagde det enten ku være hævet mælkekirtel eller den bette der havde ramt et ribben når han strækker sig evt!

Godt du har fået snakket med lægen!

Har en veninde der fik bøjet riben indefra, da hun var gravid. Rigtig øv! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.