Fødsel og forkølelse (?)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.029 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. august 2012

MorDk

Er der nogle der har født med en rigtig

slem og irriterende forkølelse?

Jeg er "kun" 37+5 idag men håber snart Lillepigen vil ud til os ♥ Men er liiige blevet ramt af en slem forkølelse. Sidst jeg var forkølet (for 1½ mdr. tilbage) tog det mig over 14 dage at komme af med den  

Tænker bare hvordan kom du/I igennem fødslen med en forkølelse...? Eller tænkte du/I slet ikke over det?

Undskyld... måske et lidt dumt spørgsmål... Men tænker virkelig mange mærkelige tanker her i "ventetiden"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2012

Mussen2

MorDk skriver:

Er der nogle der har født med en rigtig

slem og irriterende forkølelse?

Jeg er "kun" 37+5 idag men håber snart Lillepigen vil ud til os ♥ Men er liiige blevet ramt af en slem forkølelse. Sidst jeg var forkølet (for 1½ mdr. tilbage) tog det mig over 14 dage at komme af med den  

Tænker bare hvordan kom igennem fødslen med en forkølelse...? Eller tænkte I slet ikke over det?

Undskyld... måske et lidt dumt spørgsmål... Men tænker virkelig mange mærkelige tanker her i "ventetiden"

Jeg var også slem forkølet op til fødsel og helt stoppet i kraniet. Daktisk var jeg syg ca. To mdr. Op til fødsel.

Tja, man klarer det jo alligevel, men jeg måtte ned med flaget efterfølgende og var på antibiotika grundet diverse infektioner. Jeg tror selv de hang på, grundet svækket imunforsvar.

Et rigtig rigtig godt råd. Køb nogle goji bær og smip et par skefulde hver dag. De er en suveræn booster til dit imunforsvar.

Pøj pøj med den snarlige fødsel

Anmeld

28. august 2012

MorDk

Mussen2 skriver:

Jeg var også slem forkølet op til fødsel og helt stoppet i kraniet. Daktisk var jeg syg ca. To mdr. Op til fødsel.

Tja, man klarer det jo alligevel, men jeg måtte ned med flaget efterfølgende og var på antibiotika grundet diverse infektioner. Jeg tror selv de hang på, grundet svækket imunforsvar.

Et rigtig rigtig godt råd. Køb nogle goji bær og smip et par skefulde hver dag. De er en suveræn booster til dit imunforsvar.

Pøj pøj med den snarlige fødsel

Hvor køber jeg det? Er det mixtur eller??

Anmeld

28. august 2012

Mussen2

MorDk skriver:

Hvor køber jeg det? Er det mixtur eller??

Deet er tørrede bær, som kommer fra himalaya området. Prøv at google det. Jeg køber dem over nettet på ex? Net spiren. Dee er ikke helt billige, men de er gennem mange år kendt som vidunder bær.

Anmeld

28. august 2012

MorDk

Mussen2 skriver:

Deet er tørrede bær, som kommer fra himalaya området. Prøv at google det. Jeg køber dem over nettet på ex? Net spiren. Dee er ikke helt billige, men de er gennem mange år kendt som vidunder bær.

Ok... jamen det må jo kigge lidt på...*S* Takker...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.