Badesalt... Hvor???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

921 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. august 2012

twinboys

Nogle der kan finde den billigste badesalt gerne i stor mængde til billigst penge... Skal bare være uden duft... Bare badesalt...

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2012

SukkerDronning

twinboys skriver:

Nogle der kan finde den billigste badesalt gerne i stor mængde til billigst penge... Skal bare være uden duft... Bare badesalt...

Majbritt

Mener man kan få det i Tiger, det er uden parfume, parabener osv. i blå embalage. Jeg ved de har en skide god mudmask ihvertfald. Mindes at have set badesalt, men vil ikke hænges op på det

Anmeld

28. august 2012

twinboys

SukkerDronning skriver:

Mener man kan få det i Tiger, det er uden parfume, parabener osv. i blå embalage. Jeg ved de har en skide god mudmask ihvertfald. Mindes at have set badesalt, men vil ikke hænges op på det

iiiihhhh mange tak skal bruge en del kilo... Har 10 dagplejebørn der skal bruge det til julegaver til forældrene...

Vi har idag plukket roser og lavendel som vi har hængt til tørre... Så skal vi putte de tørrede blomster ned i badesalten og komme dem på glas...

1 2 3 vupti julegaver

Anmeld

28. august 2012

SukkerDronning

twinboys skriver:

iiiihhhh mange tak skal bruge en del kilo... Har 10 dagplejebørn der skal bruge det til julegaver til forældrene...

Vi har idag plukket roser og lavendel som vi har hængt til tørre... Så skal vi putte de tørrede blomster ned i badesalten og komme dem på glas...

1 2 3 vupti julegaver

Du må ikke takke mig endnu heh

Ej! En fed idé da! Men er det så meningen, at man bruger det med roser/lavendel i? Og hvad er det egentlig man bruger badesalt til? Til at eksfoliere huden eller?

Anmeld

28. august 2012

twinboys

SukkerDronning skriver:

Du må ikke takke mig endnu heh

Ej! En fed idé da! Men er det så meningen, at man bruger det med roser/lavendel i? Og hvad er det egentlig man bruger badesalt til? Til at eksfoliere huden eller?

Smiler putter det i karbad eller fodbad... og ja det er små korn og blade der kommes i salten , så det giver en duft i badet... Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.