godt råd søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

349 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. august 2012

rogerrasch

hej jeg er i denne situation at min kæreste har fået konstatereret knogle skørhed og han har fået at vide at hans tal er så dårlige at han kan resikere at blive steril og vi vil jo så gerne have flere børn vi har en dreng på 6 måneder og havde jo håbet på en god alders forskel mellem ham og evt. bror/søster som f.eks at han er 3-4 år, men hvad havde i gjort, prøvet at få et barn mens det stadig er muligt eller hvordan??? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2012

AnneBJ

Det gør mig ondt for din kæreste! 

Men ja, jeg tror nok at jeg ville forsøge at få en mere, hvis der er tid, overskud og "rum" til det, i Jeres parforhold og familie! Det bliver nogle hårde første år, men børnene vil uden tvivl få glæde af hinanden.

Det er jo svært at svare på, for det skal ikke være to børn for tæt på hinanden, som gør, at i brænder helt ud, og hvad med udsigterne for din kærestes nykonstaterede sygdom osv.?

En helt masse hvis'er, men jo, jeg tror jeg ville forsøge at få et barn mere inden alt for længe!

Anmeld

28. august 2012

Madam Blå

rogerrasch skriver:

hej jeg er i denne situation at min kæreste har fået konstatereret knogle skørhed og han har fået at vide at hans tal er så dårlige at han kan resikere at blive steril og vi vil jo så gerne have flere børn vi har en dreng på 6 måneder og havde jo håbet på en god alders forskel mellem ham og evt. bror/søster som f.eks at han er 3-4 år, men hvad havde i gjort, prøvet at få et barn mens det stadig er muligt eller hvordan??? 

Øv, sikke en dum situation

Men i kunne evt fryse noget sæd ned? Så kan i bruge det, når i engang synes det passer jer - og ikke "bare" fordi i føler en form for tidspres.

Anmeld

28. august 2012

rogerrasch

AnneBJ skriver:

Det gør mig ondt for din kæreste! 

Men ja, jeg tror nok at jeg ville forsøge at få en mere, hvis der er tid, overskud og "rum" til det, i Jeres parforhold og familie! Det bliver nogle hårde første år, men børnene vil uden tvivl få glæde af hinanden.

Det er jo svært at svare på, for det skal ikke være to børn for tæt på hinanden, som gør, at i brænder helt ud, og hvad med udsigterne for din kærestes nykonstaterede sygdom osv.?

En helt masse hvis'er, men jo, jeg tror jeg ville forsøge at få et barn mere inden alt for længe!

okay tusind tak vi snakker meget frem og tilbage omkring det, vi vil jo heller ikke få en mere uden at være helt sikker på at vi kan magte begge børn men de næste par undersøgelser han skal igennem drejer sig kun om hans sæd kvalitet og hvornår han kan forvente at være steril osv. efter hvad jeg har forstået på det, så det venter vi spændt på for at finde ud at om det er her og nu det drejer sig om eller om der kan gå nogle år og hvordan hvis de kan svare på det... det håber vi

Anmeld

28. august 2012

rogerrasch

Madam Blå skriver:

Øv, sikke en dum situation

Men i kunne evt fryse noget sæd ned? Så kan i bruge det, når i engang synes det passer jer - og ikke "bare" fordi i føler en form for tidspres.

nååh ja det kunne man jo selvfølgelig

Anmeld

28. august 2012

Madam Blå

rogerrasch skriver:

nååh ja det kunne man jo selvfølgelig

I kan se på mulighederne, og så tage en beslutning, der er rigtig for jer

Er ked af at høre, at din kæreste er syg

Jeg håber i får de rette råd og vejledning ved lægen Han kan helt sikkert hjælpe jer med de udfordringer, der kan komme.

Anmeld

28. august 2012

rogerrasch

Madam Blå skriver:

I kan se på mulighederne, og så tage en beslutning, der er rigtig for jer

Er ked af at høre, at din kæreste er syg

Jeg håber i får de rette råd og vejledning ved lægen Han kan helt sikkert hjælpe jer med de udfordringer, der kan komme.

det lyder kanon godt, håber lægen kan give os nogle super råd og hjælpe os lidt på vej med hvad vi skal forholde os til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.