Vil I vide kønnet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

774 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. august 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78

Hej

Nu ved jeg godt, at der er et par stykker, der allerede kender kønnet på deres lille bebs, men hvordan har I andre det?? Vil I have kønnet at vide??

Vi skal ikke vide det. Vi har heller ikke vidst det de andre gange, og da jeg denne gang kommer til at kende mit barn fødselsdato på forhånd (pks) er der ikke meget overraskelse tilbage, hvis vi også ved hvad det bliver

Sidste gang synes jeg, at mange havde svært ved at forstå vores valg og blev ofte spurgt, om vi vidste, hvad det blev - med forventningen om, at de kunne få deres(!) nysgerrighed styret Og jeg svarede hver gang "JA, det bliver et BARN!"

Knus Carina

/ Taco78 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2012

Fine_007

Hihi, det var da et fint svar  og jeg undrer mig altid selv over, at kønnet ofte er det første folk spørg ind til, når de møder en gravid kvinde..

Jeg har indtil for få uger siden ikke haft behov for at kende kønnet på forhånd.. men da jeg til nf skanningen så den lille prut-fis, der lå der og boldrede sig, blev jeg pludselig ekstrem nysgerrig  det er egentlig svært at forklare hvorfor.. 

Jeg har besluttet mig for, at jeg tager endelig stilling til det ved md skanningen i næste måned.

Jeg har dog helt fra starten af haft på fornemmeren, at det bliver en lille dreng.. 

Har du selv en fornemmelse i forhold til dit barns køn? 

Anmeld

28. august 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78

Ja, man er nok blevet så vant til, at så mange ved hvad de får, så der er mange, der bare forventer at man ved det

Jeg må da så indrømme, at hvis min mand bare VILLE vide det... Så kunne han måske overtale mig... meen kun måske

Mht selv at have en fornemmelse... hmm altså første gang troede jeg at jeg ville få en dreng, fordi jeg syntes at alle bare fik piger, og drengene var der jo også, så det skulle da helt sikkert være mig men det var jo en pige Anden gang syntes jeg at min graviditet var (lidt) anderledes end første gang, så det måtte være en dreng. Men min mand troede fuldt og fast på, at det var en pige igen (nok fordi vi kender så mange, der har fået to piger), at han fik mig til at tro på at det blev en pige til sidst i min graviditet. Men ud kom vores dejlige søn

Nå denne gang synes jeg egentlig at starten af graviditeten har mindet mest om første gang.... meen jeg gætter alligevel på at det bliver en dreng Når jeg tænker på den lille baby er det en dreng, ligesom det også er drengetøjet jeg kigger på, når jeg er nogen steder med babytøj Men det er jo også så længe siden min datter var så lille   - jeg har jo 50% chance for at gætte rigtigt

Jeg er spændt på, om du får det at vide til MD scanningen

/ Taco78 

Anmeld

29. august 2012

Muhmi

Nope... Skal ikke vide det den her gang

Vil have overraskelsen

Anmeld

29. august 2012

Line_Olesen

Alle bliver ved med at fortælle mig at man ikke skal vide det før den lille er født, men er bare meget nysgerrig af person så vil ikke kunne vente så længe Jeg vil derfor gerne vide det..

Men synes det er vildt at alle mener man ikke skal vide det.. Det er vores første barn så tror også lidt det er derfor jeg gerne vil vide det

Anmeld

29. august 2012

Alanda

Vi har også valgt at vi gerne vil vide kønnet , men det er mere fordi min kusnine har en pige og en masse pige tøj som hun ville af med og enten så ville hun sælge det eller give det til os . Så det ville jo være rart at vide når man kan få smidt tøj i hovedet Også sådan hun ikke skal vente med at sælge det til februar  

For 14 dage siden var jeg inde til en scanning og der sagde de at det var en lille dreng vi venter os  
Så nu må vi se hvad de siger idag

Men hvis folk har spurgt os hvad køn barnet var så har vi bare sagt at det er en enhjørning der er inde i maven

Anmeld

29. august 2012

Mum33

Vi vil ikke vide det denne gang. Vidste det dog sidste gang, men syntes nu alligevel det er sjovt at trække spændingen lidt

Anmeld

29. august 2012

Chili-mor

nej jeg vil ikke vide kønnet..

Og jo som de fleste skriver ja så er det nysgerrigheden der måske er værst.

Jeg fik ikke kønnet at vide under den første graviditet, men havde en fornemmelse af det blev en dreng!!! Dette var sørme også tilfældet.

her anden gang siger fornemmelsen en pige, så mon det også holder stik?? vi ønsker ikke at få det at vide..

Bare barnet er sundt og rask, så er jeg ligeglad med kønnet..

Kan dog forstå på dem jeg kender irl, som har fået at vide hvad det blev at mange valgte det pga. nysgerrighed, men også så man kunne være klar til når den lille så kom til verden.. ja kan godt se at værelset kan males blåt eller lyserødt!! meen kan ikke se det vigtige i at købe en masse tøj på forhånd, da de små jo vokser så stærkt!!!

Jeg var så heldig at det var mig selv der fik æren af se efter om det blev en dreng eller en pige, og det syntes jeg var en meget stor oplevlse.. så spændingen var der helt til han lå på maven og jeg fik kigget mellem benenene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.