Ja, man er nok blevet så vant til, at så mange ved hvad de får, så der er mange, der bare forventer at man ved det 
Jeg må da så indrømme, at hvis min mand bare VILLE vide det... Så kunne han måske overtale mig... meen kun måske 
Mht selv at have en fornemmelse... hmm altså første gang troede jeg at jeg ville få en dreng, fordi jeg syntes at alle bare fik piger, og drengene var der jo også, så det skulle da helt sikkert være mig 
men det var jo en pige
Anden gang syntes jeg at min graviditet var (lidt) anderledes end første gang, så det måtte være en dreng. Men min mand troede fuldt og fast på, at det var en pige igen (nok fordi vi kender så mange, der har fået to piger), at han fik mig til at tro på at det blev en pige til sidst i min graviditet. Men ud kom vores dejlige søn 
Nå denne gang synes jeg egentlig at starten af graviditeten har mindet mest om første gang.... meen jeg gætter alligevel på at det bliver en dreng
Når jeg tænker på den lille baby er det en dreng, ligesom det også er drengetøjet jeg kigger på, når jeg er nogen steder med babytøj
Men det er jo også så længe siden min datter var så lille 
- jeg har jo 50% chance for at gætte rigtigt 

Jeg er spændt på, om du får det at vide til MD scanningen 

/ Taco78 
Anmeld