Hvordan skal jeg skrive det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

588 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. august 2012

Anonym trådstarter

Vi skal snart til nf scanning og derefter er det ikke nogen hemmelighed mere at jeg er gravid. 
Vores forældre og søskende + deres kærester har fået af vide at jeg er gravid. Vi har helt styr på hvordan vi vil fortælle det til de nærmeste af vores venner. 

Jeg har tænkt mig at ligge et nf billede på facebook også skriv et eller andet.

Men jeg er i tvivl om hvad jeg skal skrive til det billede? Så hvis i har nogle forslag så må i meget gerne komme med dem 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Vi skal snart til nf scanning og derefter er det ikke nogen hemmelighed mere at jeg er gravid. 
Vores forældre og søskende + deres kærester har fået af vide at jeg er gravid. Vi har helt styr på hvordan vi vil fortælle det til de nærmeste af vores venner. 

Men jeg er i tvivl om hvad jeg skal skrive til det billede? Så hvis i har nogle forslag så må i meget gerne komme med dem 

Jeg selv lagde billedet på Facebook og skrev: "Se hvad xxx har gjort ved mig, så kan det vist ikke skjules meget længere" 

Anmeld

28. august 2012

Corn

"En stor nyhed, kan godt være en lille"

Anmeld

29. august 2012

Tona

Anonym skriver:

Jeg skrev at vi ventede at storken ville komme med en særlig julegave i år. (jeg havde termin juleaften)

Anmeld

29. august 2012

livhemdrup

Jeg skrev under billedet. 

Om det er en dreng eller pige er ik til at vide men til februar vi vil det vide. 

Anmeld

29. august 2012

Anonym trådstarter

Tak for jeres forslag 

Anmeld

29. august 2012

TeamRocket

Jeg bager små mennesker :-P hihi jeg skriver ofte om de kager jeg bager på fb så jeg synes den passede godt ind ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.