Sophia Starter i Vuggestue og Mor starter på Ud på Mandag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

354 visninger
2 svar
0 synes godt om
28. august 2012

Hanunii

Hej Alle sammen 

så er der ikke længe til på Mandag hvor vi begge skal start på hver ens linje  

hvordan forberedte i jer på at jeres små guldklumper skulle starte?

Jeg glæder mig til hun starter men samtidige er jeg bekymrede over hvordan hun vil tage det, da de ellers sagde at hun først kan starte til okt, nov eller dec. 

Men det vigtigste er at hun fik  1 prioritet, da den ligger kun 10 min fra hvor vi bor samt er den en ønske at hun kunne starte der..

Tak fordi i lige ville kigge  og hvis i har nogle gode råd til opstart så kom meget gerne med dem 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2012

SaNiNa

Ved ikke hvordan vi forberede os vi viste jo hvad vi gik ind til.

Og Naia har jo altid været med over og aflevere oghente Nicklas så hun kendte jo vores dp og børnene på forhånd.

Hun er lidt ked af det når vi går om morgnen men der er ikke noget om eftermiddagen kun hvis der går for længe før jeg tager hende.

Men en ting jeg har lært fra første gange jeg skulle aflevere Nicklas lad være at vise du har svært ved det for det kæmper vi med idag endnu efter 2½ år, så en stille og hurtig aflevering er det  vi bruger nu i børnehaven når naia bliver afleveret går det automatisk hurtig da jeg også skal over i børnehaven med Nicklas.

Håber i får en god start

Anmeld

28. august 2012

Ka+Ma=Be

Hanunii skriver:

Hej Alle sammen 

så er der ikke længe til på Mandag hvor vi begge skal start på hver ens linje  

hvordan forberedte i jer på at jeres små guldklumper skulle starte?

Jeg glæder mig til hun starter men samtidige er jeg bekymrede over hvordan hun vil tage det, da de ellers sagde at hun først kan starte til okt, nov eller dec. 

Men det vigtigste er at hun fik  1 prioritet, da den ligger kun 10 min fra hvor vi bor samt er den en ønske at hun kunne starte der..

Tak fordi i lige ville kigge  og hvis i har nogle gode råd til opstart så kom meget gerne med dem 

Jeg tror ikke rigtigt på, at man kan forberede sig! I hvert fald ikke når det er ens første, og man ikke ved hvad det handler om!

Men jeg kan love dig for, at det nok skal gå fint!  Alle mine bekymringer forsvandt, da jeg så hvor glad Benjamin var for at starte. Det var lidt svært den første uge, men så gik alting rigtig fint Vi havde en lang og rolig indkøring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.