Bliver så ked

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.194 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. august 2012

Anonym trådstarter

Er lige anonym, da jeg ikke vil googles.

Jeg har ikke lige nogle at snakker med dette om (udover manden, men han er ikke til meget "hjælp")

Har en bekendt som har tvillige-drenge fra Nov. (og nej, hun er ikke herinde). Hun er meget på facebook, og der er ofte nye billeder af drengene. Nu til det jeg er lidt ked af at overvære. Der er altid 4 x flere billede af A end der er af B. A er med på alle profilbillederne, og coverbillederne. Hun skriver mest om A, og når det handler om B, er det altid om at B er lidt mere langsomt i udvirkling end A. Hun har hun oprettet et album, kun med billeder af A og skriver hun er så glad for A.

Ved ikke om hun gør det bevidst, jeg får bare en mærkelig førelse i maven hvor det.

Hvordan ville I have med det?? og vil I tænke over det??

Kender hende ikke godt nok til at snakke med hende om det, vist det skulle have været rådet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2012

Eliza

KaN du ik bare spørge hvor b er?? Altså på fb. 

Eller sige at det var dejlige billede i a,ssaltum. Nu har du ledt lidt men kan ikke finde det af B?? 

Anmeld

7. september 2012

twinny

øv hvor er det bare synd. Jeg går meget op i om der er lige mange billeder af begge børn på face, herinde og på væggene herhjemme. Og om jeg får taget lige mange billede. Dog kan det være vildt svært til tider. 

Men jeg ville nok spørger hende lige ud af posen, da det ikke er fair og for den ene tvilling. 

Anmeld

7. september 2012

merethe

Profilbillede for merethe
Eliza skriver:

KaN du ik bare spørge hvor b er?? Altså på fb. 

Eller sige at det var dejlige billede i a,ssaltum. Nu har du ledt lidt men kan ikke finde det af B?? 

Det ville jeg også gøre

Anmeld

7. september 2012

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Er lige anonym, da jeg ikke vil googles.

Jeg har ikke lige nogle at snakker med dette om (udover manden, men han er ikke til meget "hjælp")

Har en bekendt som har tvillige-drenge fra Nov. (og nej, hun er ikke herinde). Hun er meget på facebook, og der er ofte nye billeder af drengene. Nu til det jeg er lidt ked af at overvære. Der er altid 4 x flere billede af A end der er af B. A er med på alle profilbillederne, og coverbillederne. Hun skriver mest om A, og når det handler om B, er det altid om at B er lidt mere langsomt i udvirkling end A. Hun har hun oprettet et album, kun med billeder af A og skriver hun er så glad for A.

Ved ikke om hun gør det bevidst, jeg får bare en mærkelig førelse i maven hvor det.

Hvordan ville I have med det?? og vil I tænke over det??

Kender hende ikke godt nok til at snakke med hende om det, vist det skulle have været rådet..

Jeg tænker, at hun er super stolt af A og så lidt mere forbeholden omkring B. Måske bekymrer Bs udvikling hende en smule, og hun ønsker derfor at holde B lidt for sig selv?

Synes faktisk ikke, det er noget, du bør blande dig i. Hvis A er længere fremme  er det naturligvis også nemmere at tage gode billeder af A.

Der kan være så mange årsager...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.