Overtids-samtale

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

543 visninger
9 svar
0 synes godt om
28. august 2012

Rosengreen

Så har jeg været til overtids-samtale.

Først stod den på scanning. Alt var helt perfekt, med flow, fostervand og moderkage. Baby blev sat til at veje 4200 gram, så dejlig stor størrelse 

Så fik jeg kørt CTG, igen så alt godt ud.

Jeg blev undersøgt indvendigt. Ingen ændring siden i fredags, stadig lidt livmoderhals tilbage og omkring 2 cm. åben  Desuden fik jeg lavet endnu en hindeløsning, og AV! den gjorde ondt denne gang. Dog sagde jordemoderen at hun ikke kunne få så godt fast i dag, da hovedet stod ret højt i dag 

Vi aftalte at jeg ringer torsdag morgen. Her scannes og køres CTG igen. Hvis jeg vil, sættes jeg igang derefter. Hvis jeg gerne vil vente, og alt ser fint ud, får jeg lov til at vente med igangsættelse til lørdag.

Håber virkelig jeg når at gå igang af mig selv inden torsdag! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2012

MarieMor

for at den hindeløsning sætter gang i noget snart så du undgår igangsættelse og for lov at prøve det hele helt naturligt 

Anmeld

28. august 2012

Tanjadamgaard

Det er dejligt at det hele ser ud som det skal   jeg håber også for dig, at du   går igang af dig søde

Anmeld

28. august 2012

fairlady

sender lige lidt mere ve-støv afsted til dig Håber du snart går igang af dig selv.

Anmeld

28. august 2012

Jannicks.mor

Arj Line, hvor jeg dog glæder mig til du skriver at Mynte er blevet storesøster til en hel vild lækker baby <3 (smug stakler dig en lille forsigtig smule ;-)) knus

Anmeld

28. august 2012

Rosengreen

MarieMor skriver:

for at den hindeløsning sætter gang i noget snart så du undgår igangsættelse og for lov at prøve det hele helt naturligt 

Tak  Lige nu har den sat gang i en masse plukveer, men ikke mere end det.. Håber virkelig også at jeg kan undgå igangsættelsen 

Anmeld

28. august 2012

Rosengreen

Tanjadamgaard skriver:

Det er dejligt at det hele ser ud som det skal   jeg håber også for dig, at du   går igang af dig søde

Tak søde  Nu skal vores bebser altså snart finde ud!! og ja, meget gerne før igangsættelsen 

Anmeld

28. august 2012

Rosengreen

fairlady skriver:

sender lige lidt mere ve-støv afsted til dig Håber du snart går igang af dig selv.

Tak for ve-støvet, håber det kan sætte lidt fut i pluveerne 

Anmeld

28. august 2012

Rosengreen

Jannicks.mor skriver:

Arj Line, hvor jeg dog glæder mig til du skriver at Mynte er blevet storesøster til en hel vild lækker baby <3 (smug stakler dig en lille forsigtig smule ;-)) knus

Glæder mig dælme også til at kunne skrive det  Hihi.. Hvis man ikke skulle kunne bruge siden til at stalke lidt, så ved jeg ikke hvor  Og det kommer nok også til at stå her, før det kommer på facebook, at jeg har født  

Så selvfølgelig Anne Mette, stalk du bare alt det du vil 

Anmeld

28. august 2012

Tanjadamgaard

Rosengreen skriver:

Tak søde  Nu skal vores bebser altså snart finde ud!! og ja, meget gerne før igangsættelsen 

Ja, nu må de altså lige tage sig sammen 

-  UD MED JER 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.