Rosengreen skriver:
Jo, det har jeg 
Jo det er nogle ret specielle dage. Jeg nyder virkelig de sidste dage hvor der kun er hende til at tage min fulde opmærksomhed. Faktisk kan jeg allerede få lidt dårlig samvittighed, når jeg tænker på alt den tid babyen kommer til at tage fra hende.
Kan huske hvordan jeg nogle gange ammede hende en time af gangen. Dengang var tiden og roen til det. Er spændt på hvordan det kommer til at gå denne gang.
Og ja, så lige det med at skulle dele kærligheden mellem to børn. Den tanke strejfer mig tit. Kan man elske dem begge børn lige højt og på samme plan? Når jeg deler disse tanker med andre, siger de bare "ja, selvfølgelig" Men for mig er det bare ikke en selvfølge -ikke lige nu i hvert fald..
Hvordan har du det, med det hele?
Meget ligesom dig:-) Kan godt blive lidt ked af det indeni over at det ikke længere bare vil være "os to". Men det er jo også nok fordi man ikke aner, hvad man har i vente... Det kan jo blive endnu dejligere! Jeg er selv enebarn, så jeg aner ikke, hvordan det er at have søskende...
Og ja, er meget nervøs for hvordan det kommer til at gå med amningen, vil hun blive jaloux eller kommer det til at gå fint? Hun er blevet sådan lidt "babyagtig" her på det sidste, vil gerne bæres som en baby, pakkes ind i dynen som en baby, jeg må ikke sige "mors store pige", det skal være "mors lille bitte baby" osv...
Pyyh! Der er nok at tænke på i disse dage!:-)
Anmeld