Hej...
Jeg startede på min skole som salgsassistent d. 13 august. Samme uge skulle jeg 2 x læge og NF om fredagen. Dagen efter første skole dag blev jeg syg (skal lige siges jeg nu døjer med kvalme for 10. uge)..
Samme dag jeg startede oplyste jeg læreren om min graviditet og jeg ikke kunne komme denne uge. Han sagde det var ok, men at jeg vil få fravær selvfølgelig. Hvis jeg får over det "ønskede" fravær som hedder 55 timer så skal jeg til samtale. Men at jeg bare skal lave en plan med studievejlederen (sådan så jeg slutter 1 semester og kan tage 2 semester færdig når jeg er færdig med barsel).
Nu ligger landet så bare at jeg var syg hele sidste uge på grund af manglende søvn, hovedpine, meget kvalme. Ved godt graviditet er ingen sygdom, men har virkelig ingen energi overhovedet. Lige pt. kan jeg ikke overskue at skulle sidde i 8 timer på en skole når jeg har det så skidt!
Jeg fik et brev om jeg har 25 timer fravær. Idag fik jeg et brev om over 35 timer.
Imorgen skal jeg til samtale på sygehuset ang. min graviditet og på fredag skal jeg til scanning og kan jo se at jeg får rigtig meget fravær fordi jeg nok skal følges tæt denne graviditet.
Hvad gør jeg? Skal jeg droppe ud og søge KH? Jeg overvejer at tage ind på skolen og snakke med vejlederen men hun råder mig vel bare til at stoppe og starte forfra (som jeg mest har lyst til og overskud til)
Min kæreste forstår mig. Men hvad gør jeg lige? Skal jeg også kontakte min læge til en evt. sygemeldning eller har jeg ikke "nok gener" ?, kan jeg miste min SU d. 1 sep?
Hvad havde DU gjort hvis du stod i min situation?
Sorry alle mine spørgsmål 
Anmeld