Skal til gynækolog i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

449 visninger
8 svar
0 synes godt om
28. august 2012

UnderCover37

Som jeg tidl har fortalt bliver jeg fulgt v. min gynækolog og selvom jeg ikke er mere end 5+1 skal jeg en tur ned til ham i dag pga symptomer der kommer og går og atypiske reaktioner - jeg håber bare inderligt alt er vel i maven!! 

Skulle egentligt først derned onsdag i næste uge da han ville være sikker på at kunne se  men mailede med ham i går og han vil gerne se mig i dag kl 11.30... puha er nervøs men også glad for at blive taget alvorligt selvfølgelig!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2012

Miss Church

Håber alt gik som det skulle  

Anmeld

31. august 2012

UnderCover37

Miss Church skriver:

Håber alt gik som det skulle  

Åh hvor er du sød! 

Ja graviditeten sidder hvor den skal, indtil videre kunne han ikke se hjerte/foster men det er helt normalt

Skal afsted igen onsdag og der burde vi kunne se både hjerte og foster... 

Anmeld

31. august 2012

Pige2009

UnderCover35 skriver:

Som jeg tidl har fortalt bliver jeg fulgt v. min gynækolog og selvom jeg ikke er mere end 5+1 skal jeg en tur ned til ham i dag pga symptomer der kommer og går og atypiske reaktioner - jeg håber bare inderligt alt er vel i maven!! 

Skulle egentligt først derned onsdag i næste uge da han ville være sikker på at kunne se  men mailede med ham i går og han vil gerne se mig i dag kl 11.30... puha er nervøs men også glad for at blive taget alvorligt selvfølgelig!!

Dejligt, det gik godt

Anmeld

31. august 2012

UnderCover37

Baagøe skriver:

Dejligt, det gik godt

Ja det var skønt! 

Nu er jeg så bare utålmodig efter at det skal blive Onsdag den 5/9

Anmeld

31. august 2012

Miss Church

UnderCover35 skriver:

Åh hvor er du sød! 

Ja graviditeten sidder hvor den skal, indtil videre kunne han ikke se hjerte/foster men det er helt normalt

Skal afsted igen onsdag og der burde vi kunne se både hjerte og foster... 

Ej hvor er det dejligt at høre! 

Hvor bliver det spændende  
 for at i kan se lidt mere næste gang 

Anmeld

31. august 2012

UnderCover37

Miss Church skriver:

Ej hvor er det dejligt at høre! 

Hvor bliver det spændende  
 for at i kan se lidt mere næste gang 

Anmeld

1. september 2012

Mutti2

UnderCover35 skriver:

Hold da op det var da tidligt at tage dig ind til en scaning  De kan jo som du selv siger ikke se hverken foster eller hjerteblink så tidligt. 

Men krydser for at de kan på onsdag og alt er som det skal være 

Nu ser jeg på disse tidlige scanninger dagligt. Og vil blot advare om at du nok skal være forberedt på at det heller ikke er helt sikkert at de kan se hjerteblink på onsdag, men det er jo ikke ens betydning med at det ikke er der, og alt ikke er som det skal være  Og man vil helt sikkert kunne se en udvikling  

Men lad os da lige høre hvordan det kommer til at gå 

Anmeld

1. september 2012

Pige2009

UnderCover35 skriver:

Ja det var skønt! 

Nu er jeg så bare utålmodig efter at det skal blive Onsdag den 5/9

Det er det heldigvis snart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.