Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så er jeg endelig nået til uge 12+0 og hvor er jeg bare så lykkelig
så skal jeg til nf på torsdag, og jeg glæder mig helt vildt til at se min lille bebse igen
Vil ikke rigtig noget med dette indlæg, jeg er bare så lykkelig og vil dele min glæde
Sabrina
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det er også en rigtig dejlig milepæl at nå ♥ Så jeg kan godt forstå du er glad Held og lykke med NF .... glæder mig til en opdatering *S*
MorDk skriver: Det er også en rigtig dejlig milepæl at nå ♥ Så jeg kan godt forstå du er glad Held og lykke med NF .... glæder mig til en opdatering *S*
Mange tak og jeg skal nok opdatere på torsdag
sabi1979 skriver: Så er jeg endelig nået til uge 12+0 og hvor er jeg bare så lykkelig så skal jeg til nf på torsdag, og jeg glæder mig helt vildt til at se min lille bebse igen Vil ikke rigtig noget med dette indlæg, jeg er bare så lykkelig og vil dele min glæde Sabrina
Tillykke
Det er så fantastisk at være nået dertil.
Jeg er i uge 12 og skal til nf d. 3 sep
Amandas-mor skriver: Tillykke Det er så fantastisk at være nået dertil. Jeg er i uge 12 og skal til nf d. 3 sep
Tak og ja det er virkelig dejligt
Og tillykke til dig og held og lykke den 3 sep
sabi1979 skriver: Tak og ja det er virkelig dejligt Og tillykke til dig og held og lykke den 3 sep Sabrina
Tak
Tillykke med, at du nu er i 2. trimester og held og lykke med nakkefoldsskanningen
Jeg er selv 12 + 1, så vi følges jo lidt ad Jeg skal til nf d. 6/9
Kram fra mig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128