hjææææææææælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

539 visninger
2 svar
0 synes godt om
27. august 2012

Anonym trådstarter

Hej

Jeg har for nyligt vundet bopælsretten over min datter i landsretten i KBH, og før det, havde min eks bopælsretten og vi fik lavet en samværsresulation i amtet,så jeg kunne have samvær ..
NU vandt jeg bopælen i sidste uge, og vi har aftalt at jeg skal hende vores barn i morgen.. MEN NU vil min eks ikke udlevere vores barn...
Er den samværsresulation stadig gyldig, nu da jeg jo har vundet i landsretten ?????  eller kan jeg i min gode ret hente mit barn med god samvittiged, da jeg har bopælen.
har tjekket nettet- der er intet at finde... er her nogle kloge hoveder?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2012

Stéphanie

Anonym skriver:

Hej

Jeg har for nyligt vundet bopælsretten over min datter i landsretten i KBH, og før det, havde min eks bopælsretten og vi fik lavet en samværsresulation i amtet,så jeg kunne have samvær ..
NU vandt jeg bopælen i sidste uge, og vi har aftalt at jeg skal hende vores barn i morgen.. MEN NU vil min eks ikke udlevere vores barn...
Er den samværsresulation stadig gyldig, nu da jeg jo har vundet i landsretten ?????  eller kan jeg i min gode ret hente mit barn med god samvittiged, da jeg har bopælen.

Kan desværre ikke hjælpe dig, men prøv at ringe til sfv eller din advokat/retten - de må kunne hjælpe dig.

Held og lykke

Anmeld

27. august 2012

H+S Skjolgborg.

Anonym skriver:

Hej

Hvis du har vunde så skal han aflever hende til dig når du kommer for af hente hende. hvis ikke skal du kontakte fogeretten vi har været det igennem.

Håber han udlever hende

Mvh Henriette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.