Søger kloge hoveder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

738 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. august 2012

Anonym trådstarter

Hej

Jeg har for nyligt vundet bopælsretten over min datter i landsretten i KBH, og før det, havde min eks bopælsretten og vi fik lavet en samværsresulation i amtet,så jeg kunne have samvær ..

NU vandt jeg bopælen i sidste uge, og vi har aftalt at jeg skal hende vores barn i morgen.. MEN NU vil min eks ikke udlevere vores barn...

Er den samværsresulation stadig gyldig, nu da jeg jo har vundet i landsretten ?????   eller kan jeg i min gode ret hente mit barn med god samvittiged, da jeg har bopælen.

har tjekket nettet- der er intet at finde... er her nogle kloge hoveder?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2012

Nemesis

Hvis han ikke vil udlevere, kan du så ikke hente i institution/skole??

ellers ville jeg ringe til fogedretten i morgen og spørge. for det er reelt en udkørende fogedforretning der så skal foretages. MEN det sker sjældent samme dag.

Når han ikke vil udlevere til at du skal have bopælen, udlevere han jo næppe til samvær, for der er jo ikke nogen forskel..når først du har din datter hjemme så har du hende jo!

Det kan desværre blive en sej kamp og med sagsbehandlingstiderne i systemet s kan der også gå noget tid. Jeg håber dog sin ex kommer til fornuft så det ikke kommer til at gå ud over jeres datter.

Sisse

Anmeld

27. august 2012

Anonym trådstarter

Jo vil sagtens kunne hente i institution, men ved ikke om hun bliver afleveret ?

Men gælder den samværs resulation som vi lavede, FØR jeg vandt i landsretten ?? eller kan jeg hente hende, nu da jeg har bopælen

Anmeld

28. august 2012

Kamilla-m

Jeg vil tro at den aftale i havde før gælder til der er lavet en ny aftale.
Bopælen har jo reliateten intet med samvær at gøre

Anmeld

28. august 2012

mor2011_

den aftale i har lavet før gælder indtil i laver den ikke om vil jeg mene bopæl har ikke noget med samvær at gøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.